خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس اجرای برنامه‌های جدید از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس و اجرای زنده عملیات‌های دفاع مقدس می‌تواند بسیار جذاب باشد.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۷۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

لزوم اجرای زنده عملیات‌ها برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدسسرهنگ مرتضی  سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: به مناسبت این ایام برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان تویسرکان اجرایی شد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست روشنگری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، یادواره شهدای حوزه‌ای، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و حضور پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر ضرورت گرامیداشت این ایام عنوان کرد: از نتایج این امر علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، جلوگیری از تحریف جنگ و دفاع مقدس توسط دشمنان و معاندان به خصوص از طریق فضای مجازی و آشنایی جوانان و نسل جدید با انقلاب و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اثربخشی برنامه‌های اجرایی تصریح کرد: همزمان با اجرای برنامه‌ها باید در فضای مجازی نیز نیروهای بسیجی و انقلابی به تولید محتوا و پاسخ به شبهات بپردازند.

سیاهوشی افزود: برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس اجرای برنامه‌های جدید از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس و اجرای زنده عملیات‌های دفاع مقدس می‌تواند بسیار جذاب باشد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: این به این معناست که ما نصرت الهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی  را فراموش نکنیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات