خبرهای داغ:
فرمانده سپا ناحیه ملایر با اشاره به خط امام(ره) گفت: خط امام(ره) انفعال‌پذیر نیست، بنابراین منش قاجاری و باج دادن به ابرقلدرهای زمانه و عدول از اصول و تزلزل نشان دادن در برابر حقوق هسته‌ای و خالی کردن پشت مردم مظلوم فلسطین و تنها گذاشتن حزب الله لبنان، با خط امام سازگاری نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۴۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

خط امام(ره) انفعال‌پذیر نیستسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: روز قدس نشان دهنده صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است، روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیزم است.

وی افزود: گذشته از جنبه اسلامی، قضیه فلسطین مربوط به دولتی از دولت‎های اسلامی هم نیست مربوط به یک ملت است، ملتی که او را به زور از خانه‌اش بیرون کرده‌اند.

فرمانده سپا ناحیه ملایر با اشاره به تاریخچه فلسطین اظهار داشت: قبل از اسلام نیز فلسطین هم به یهود تعلق نداشته، بعد از اسلام هم مال آنها نبود، روزی که مسلمین فلسطین را فتح کردند فلسطین در اختیار مسیحیان بود و در اختیار یهود نبود.

وی بیان داشت: مسیحیان که با مسلمین صلح کردند، یکی از مواردی که در صلح نامه گنجاندند این بود که شما یهود را در اینجا راه ندهید.

حسینی با اشاره به خط امام(ره) افزود: خط امام(ره) انفعال‌پذیر نیست، بنابراین منش قاجاری و باج دادن به ابرقلدرهای زمانه و عدول از اصول و تزلزل نشان دادن در برابر حقوق هسته‌ای و خالی کردن پشت مردم مظلوم فلسطین و تنها گذاشتن حزب الله لبنان، با خط امام سازگاری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب این غده سرطانی باید از بین برود و آمریکا شیطان بزرگ است، اظهار داشت: مقابله با استکبار جهانی و مقاومت و پایداری همچنان ادامه دارد و دولتمردان آمریکایی باید حقوق ملت مظلوم فلسطین را محترم بشمارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات