خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

قدرت پوشالی اسرائیل و استکبار جهانی رو به افول است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: با این همه جنایات اسراییل و استکبار جهانی در آینده نزدیک نابودی اسرائیل حتمی است و قدرت پوشالی آنان رو به افول است.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۴۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

قدرت پوشالی اسرائیل و استکبار جهانی رو به افول استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: سفارش امیرالمومنین(ع) در آخرین لحظات زندگی به فرزندانش، دشمنی با ظالم و همراهی با مظلوم بود.

وی افزود: روزه‌داران مسلمان به سفارش حضرت امام(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان که وصل به شب‌های قدر نیز هست، انزجار خود را از اسرائیل غاصب و ایادی آن به خصوص آمریکا جنایتکار و استکبار جهانی ابراز می‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: به امید روزی که این غده سرطانی از پیکر اسلام جدا شود و جان تازه‌ای بر پیکر مسلمانان جاری شود.

وی با اشاره به اهمیت بیشتر روز قدس امسال اظهار داشت: آمریکا جبهه مقاومت به خصوص ملت ایران را تحت فشار بیشتری قرار داده است تا به خیال خام خودش با این فشارها و تحریم‌ها ما را به زانو درآورد و قرار دادن سفارت آمریکا در بیت المقدس یک دهن کجی نسبت به قبله مسلمانان است.

شیرزادی با اشاره به اختصاص بلندی‌های جولان به اسراییل گفت: با این همه جنایات اسراییل و استکبار جهانی در آینده نزدیک نابودی اسرائیل حتمی است و قدرت پوشالی آنان رو به افول است.

وی بیان داشت: در یک زمان تمام ارتش عرب را اسراییل وادار به شکست می‌کند اما امروز حماس به تنهایی کمتر از 48 ساعت ارتش اسرائیل را به زانو در می‌آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات