خبرهای داغ:
بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان بهار:

فلسطین دروازه ظهور تمدن نوین اسلامی است

در بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان بهار آمده است: شکست رژیم صهیونیستی و بازگرداندن سرزمین‌های اشغالی به صاحبان اصلی آن آغاز دومینوی شکست استکبار جهانی خواهد بود؛ فلسطین دروازه ظهور تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۹۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

فلسطین دروازه ظهور تمدن نوین اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مجمع عالی بسیج شهرستان بهار به مناسبت راهپیمایی جهانی روز قدس سال 98 بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

به نام خدا

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.» (صحیفه امام؛ ج  9، ص: 278)

هفتاد و یک سال قبل استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل جنایتکار، قدس شریف نخستین قبله مسلمین جهان، سرزمین و موطن هزاران مسلمان فلسطینی را از دست ساکنان اصلی آن خارج و به نیروهای اشغالگر صهیونیستی سپرد. این توطئه خطرناک اولین گام صهیونیزم بین‌الملل برای تسلط بر سرزمین‌های اسلامی بود که از آغازین روزهای اجرا با مقاومت جوانان و مردم فلسطین و اعتراض کشورهای اسلامی مواجه شد.

امام خمینی (ره) با درک صحیح و پیش‌بینی درستِ برنامه دشمن در تسلط و نابودی سرزمین‌های اسلامی، مسئله مقاومت و آزادسازی فلسطین از دست اشغالگران را یکی از اهداف انقلاب اسلامی و ملت‌های مسلمان بیان فرمودند.

اکنون چهل سال است که ملت مسلمان ایران با رهبری بنیان‌گذار کبیر و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای عزیز و با تأکید بر حق قانونی مردم فلسطین، آزادسازی قدس و فلسطین اشغالی را به خواست و مطالبه جهانی تبدیل نموده است.

اکنون گفتمان مقاومت به تنها راهکار و دکترین ملت‌های تحت ظلم و ستم تبدیل شده است. ملت‌های منطقه طعم شیرین پیروزی در سایه مقاومت و پایداری را بارها و بارها در عراق و بحرین و سوریه و لبنان و یمن و ... چشیده و به کارایی آن ایمان کامل دارند.

رژیم غاصب صهیونیستی خودش هم خوب می‌داند که 25 سال آینده را نخواهد دید اما همچنان با طرح فریب معامله قرن به تلاش‌های مذبوحانه‌اش برای طولانی کردن حیات سیاسی منحوسش ادامه می‌دهد. شکست رژیم صهیونیستی و بازگرداندن سرزمین‌های اشغالی به صاحبان اصلی آن آغاز دومینوی شکست استکبار جهانی خواهد بود. فلسطین دروازه ظهور تمدن نوین اسلامی است. انشاءا...

مجمع عالی بسیج شهرستان بهار همراه با بسیجیان و آحاد مردم شریف و شهیدپرور با تأکید بر اینکه مسئله مقاومت و آزادی قدس شریف از چنگال اشغالگران مسئله اصلی جهان اسلام است فردا جمعه دهم خردادماه 1398 گرهم آمده و با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از محور و گفتمان مقاومت در سراسر جهان اعلام خواهیم نمود.

فاصبر ان وعدا... حق...

پس تو صبر پیشه کن، که وعده خدا البته حق و حتمی است (سوره روم-آیه مبارکه 60)

مجمع عالی بسیج شهرستان بهار

انتهای پیام/

ارسال نظرات