خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: روز جهانی قدس روز میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۷۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

روز جهانی قدس روز میثاق با آرمان‌های بلند امام (ره) استداود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: روز جهانی قدس روز میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با نگاه حکیمانه خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و با این اقدام مسئله قدس را نه تنها به مسئله اول جهان اسلام بلکه مسئله اول آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان تبدیل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، یک مسئله مخصوص به یک کشور و یک مسئله مخصوص به مسلمانان جهان در عصر حاضر نیست بلکه حادثه ایست برای موحدین جهان و مومنین اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجد القصا پی‌ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است» گفت: امام خمینی(ره) به معنای واقعی کلمه فلسطین و قدس را که می‌رفت به فراموشی سپرده شود بار دیگر احیا کرد.

وی گفت: ایران اسلامی به عنوان حامی اصلی مقاومت آرمان فلسطین در جهان است، بنابراین نظام سلطه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا این آرمان و دفاع از مظلومین را در ایران بخشکاند.

مهدوی ابراز داشت: تشکیل ائتلاف‌های منطقه‌ای، طرح‌های سازش منطقه‌ای و...  در راستای به فراموشی سپردن گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی جهان اسلام در برابر کفار ایجاد و حفظ وحدت مسلمانان است، بنابراین باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای جهان اسلام با همراهی علما و اندیشمندان اسلامی استفاده کرد تا نقشه‌های کفار را نقش  بر آب کنیم و آزادی فلسطین و قدس شریف را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود: روز قدس امسال از سال‌های گذشته متفاوت‌تر بوده و به مراتب حساس‌تر است و امید است با تبیین این شرایط برای مردم و ایجاد انگیزش الهی بتوانیم بار دیگر با حضور پرشمار و شکوهمند در تظاهرات و راهپیمایی سراسری این پیام مهم را صادر کنیم که مسئله فلسطین همچنان مسئله اساسی اسلام و وجدان‌های بیدار آزادی‌خواه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات