خبرهای داغ:
ياسر متانت
استاد حوزه  و دانشگاه
حجت الاسلام بياتي استاد حوزه و دانشگاه و رواتگر دفاع مقدس،در يادواره شهداي مدافع حرم گلپايگان ،شهدا را سفيران هدايت بشريت ناميد.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۵۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،يادواره شهداي مدافع حرم و تجليل از مدال آوران كاراته باشگاه مدافعان حرم ناحيه گلپايگان در سالن بصيرت  ناحيه برگزار گرديد. در اين مراسم كه با حضور خانواده محترم شهيد مدافع حرم عبدالحسين يوسفيان، ورزشكاران و خانواده آنها و جمعي از بسيجيان برگزار گرديد،حجت الاسلام بياتي زاده استاد حوزه و دانشگاه و روايتگر دفاع مقدس به بيان ويژگي شهدا پرداخت.

حجت الاسلام بياتي زاده،اولين و مهمترين ويژگي شهدا را ولايتمداري و ولايت پذيري دانست و گفت:شهدا اطاعت از ولي امر را همپايه اطاعت از خدا و واجب مي دانستند و اين اوج عرفان است و بايد شهدا را  عارفان واقعي ناميد چرا كه چون عارفان الي الله از لحظه شهادت خود با خبر بودند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خطاب به مسئولين كه امروز به بركت خون  شهيدان در مناصب مختلف مشغولند گفت:بايستي مسئولين پاسدار خون شهيدان باشند و در مناصب خود به مردم و نظام اسلامي خدمت كنند كه اگر غير  اين باشد يا خيانتي صورت بگيرد،فردا در برابر شهيدان بايستي جوابگو باشند.

بياتي زاده دومين ويژگي شهدا را هدايتگري دانست و گفت:شهدا سفيران هدايت بشريتند،شهدا نقش تحول و هدايت را در بشريت بر عهده دارند و به همين علت است كه شهيد را موجود زنده مي دانند چرا كه از موجود غير زنده تحولگري ساتع نمي شود.

راوي دفاع مقدس در پايان اميدوار شد در سال جديد همزمان با خانه تكاني ظاهري،خانه تكاني در دلمهايمان صورت گيرد.

در پايان اين مراسم ،هشت مدال كشوري و بين المللي قهرمانان كاراته شهرستان به پدر و مادر شهيد عبدالحسين يوسفيان اهدا شد و همچنين از برترين هاي كاراته بسيج شهرستان تقدير به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار