خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

حماسه 9 دی پاسداشت ارزش‌های اسلامی و تعالیم دین اسلام

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: حماسه 9 دی پاسداشت ارزش‌های اسلامی و تعالیم دین اسلام، پاسداشت جمهوریت و توجه به رأی مردم و پاسداشت قانون و قانون‌گرایی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۰۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

حماسه 9 دی پاسداشت ارزش‌های اسلامی و تعالیم دین اسلامحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم و حضورآگاهانه آنان در تمام صحنه ها شکل گرفت و با رهبری حضرت امام (ره) در سال 57 به پیروزی رسید، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان لحظه ای از دشمنی خود با این نظام مقدس کوتاه نیامده است.

وی افزود: جبهه استکبار با پرچمداری آمریکا همواره به دنبال ایجاد مانع و مشکلات بر سر راه این انقلاب بوده که آنچه تا امروز تمام نقشه های شوم آنان را خنثی کرده حضور گسترده ملت شریف و ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران و حمایت از انقلاب بوده است که حماسه 9 دی از این روی قابل توجه و اهمیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: هدف دشمنان از ایجاد فتنه 88  به بهانه تقلب در انتخابات که یک سناریوی پیچیده طراحی شده از طرف آمریکا و صهیونیست ها در خارج از کشور و عده ایی فریب خورده و تشنه مقام و ریاست در داخل کشور بود با هدف تضعیف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

وی ادامه داد: حمایت های همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی و اصرار سران فتنه به خواسته بی‌جا و ناحق برای ابطال انتخابات ریاست جمهوری که مردم با حضور حداکثری ریاست جمهوری را انتخاب کردند و عدم بصیرت برخی از خواص تاثیرگذار علت به درازا کشیده شدن فتنه شد.

شیرزادی ابراز داشت: در نهایت اوج درخشندگی مردم به حماسه نهم دی ماه برمی‌گردد که مردم از فتنه‌گران برائت جستند و بعد از این حماسه 9 دی بساط فتنه جمع می شود.

 وی یادآور شد: حماسه 9 دی پاسداشت ارزش‌های اسلامی و تعالیم دین اسلام، پاسداشت جمهوریت و توجه به رأی مردم و پاسداشت قانون و قانون‌گرایی بود؛ مردم زمانی که دیدند مقامات آمریکایی اسرائیلی و غربی‌ها به صراحت در مسائل داخلی ما مداخله می‌کنند حساس شده و زمینه شکل‌گیری حماسه 9 دی فراهم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون کودتای آمریکایی اسرائیلی فتنه 88 این است که ملت ایران به خصوص مسئولان و افراد تاثیرگذار مراقب نقش‌های دشمنان به خصوص از طریق نفوذ باشند که اگر دشمن در ما نفوذ کند موفق می‌شود و به اهدافش می‌رسد.

شیرزادی گفت: ملت هوشیار و همیشه در صحنه بادرایت های مقام معظم رهبری فتنه را با روحیه بسیجی که در اقشار مختلف جامعه حاکم بود خنثی کرد و تا زمانی که این روحیه بسیجی در ملت ایران باشد هیچ دشمنی قادر به لطمه زدن نخواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از حماسه 9 دی و حضور باشکوه مردم در سراسر کشور دشمنان یکبار دیگر متوجه شدند که ملت ایران به انقلاب و ارزش های نظام پایبند هستند، بنابراین دشمن هدف خود رااز راه نفوذ شروع کرده که با هوشیاری ملت و رهنمود های مقام معظم رهبری در این میدان نیز شکست خواهند خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: باید با تمام قوا در برابر طاغوت و استکبار ایستاد و لحظه ای کوتاه نیامد؛ در غیر این صورت تا زمانی که از اسلام و انقلاب دست برنداریم آنان قانع نخواهند شد.

وی عنوان کرد: دشمنان بدانند که ملت شهادت طلب تا آخرین نفر و قطره خون خود در مسیر نظام و اسلام و ولایت و رهبری ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات