خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر ضرورت کالبد شکافی 9 دی گفت: فتنه 88 محصول 10 تا 15 سال تلاش و توطئه دشمنان نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۴۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

فتنه 88 محصول سال‌ها تلاش و توطئه دشمنان نظام اسلامی بودحجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار داشت: 9 دی به یقین یکی از ایام الله است که باید قدر آن دانسته شود و زمانی ما پی به اهمیت این روز می‌بریم که فتنه 88 کالبد شکافی شود و عمق فتنه برای مردم بازگو شود و مردم دریابند که فتنه 88 محصول 10 تا 15 سال تلاش و توطئه دشمنان نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند، گفت: تغییر نظام و مبارزه با ولایت فقیه از اهداف دشمنان در راه‌اندازی این فتنه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: دشمن هیچ گاه از دشمنی خود دست نمی کشد بلکه نقشه‌ها و برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد تا به اهدافش برسد و این امر توجه و هوشیاری مسئولان را می طلبد.

وی با بیان اینکه به خاطر سکوت نخبگان و خواص جامعه که امر بر آنها مشتبه بود فتنه 88 به طول انجامید، گفت: این مردم بودند که با حضور به هنگام و به موقع خود حماسه 9دی را خلق کردند.

عبادی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم و بالابردن دشمن شناسی آنان برای مقابله با این فتنه‌ها، افزود: دشمنان فهمیدند که ایران اسلامی و مردم ایران با تمام کشورها و ملت‌های دنیا فرق دارند وهیچ‌گاه نمی توانند برای ما خط و نشان بکشند.

وی عنوان کرد: پیام مهم 9دی یک بار دیگر این شعار مهم حضرت امام (ره) را تداعی می‌کند که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

انتهای پیام/

ارسال نظرات