خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

بسیج در بیشتر عرصه‌ها نقش بی‌بدیل و تعیین‌کننده‌ای دارد

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: بسیج به عنوان یکی از ارکان مهم نظام در بیشتر عرصه ها نقش بی بدیل و تعیین کننده‌ای ایفا کرده است و این ایفای نقش همچنان ادامه دارد و در مقابله با فتنه 88 بسیج به عنوان یکی از نیروهای انقلابی با بصیرت بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۳۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

بسیج در بیشتر عرصه‌ها نقش بی‌بدیل و تعیین‌کننده‌ای داردحسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تأکید بر بزرگداشت ایام الله 9دی اظهار داشت: با توجه به سفارش قرآن و روایات به بزرگداشت ایام الله و اینکه چون این روز نقطه عطفی در حرکت عظیم مردمی در حمایت از ولی فقیه شد یادآوری آن ضرورت دارد.

وی افزود: 9دی روز بصیرت و حضور عاشقانه مردم در حمایت از ولی خود و ایستادگی تا آخرین لحظه در پای انقلاب و نظام خود است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: فتنه گران در پی سلب اعتماد از نظام و ایجاد شکاف در بین ارکان نظام و عامه مردم بودند تا با ایجاد اغتشاش به نابودی و تغییر نظام بیانجامد و آرزوها و اهداف خود را بعد از فتنه دنبال کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمن با تمام تلاش برای تغییر در اهداف بلند مدت نظام و بسترسازی برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی غربی است که با نفوذ در مراکز حساس این هدف را دنبال می‌کند.

بهادری یکتا ابراز داشت: نقشه دشمن برای بر اندازی نظام با نقشه های بلند مدت از قبل طراحی شده و  جدی نگرفتن و کنار آمودن برخی از مسئولان بی بصیرت و تمایل ضمنی آنها به این آشوب و تامین برخی از اهداف آنان در این راستا و تفکیک دیر هنگام برخی خواص از جریان خرابکار باعث به طول انجامیدن این غائله شد.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با بصیرت بالای خود بار دیگر رکن بودن خود را با خلق حماسه 9دی به جهانیان اثبات کرد، گفت: استکبار جهانی با تمام قوا و مهره‌های داخلی و خارجی و هزینه‌ای بالا و ایجاد شبکه‌های 24 ساعته ماهواره و استفاده از دنیای مجازی در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی بودند اما مردم با بصیرت ایران اسلامی شعله های فتنه را در هم شکستند و خاموش کردند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: حضور همیشگی و در جریان گذاشتن مردم با بصیرت در امور کشور و قبول کردن این نقش تعیین کننده مردم مسائل کشور و افزایش بصیرت اقشار مختلف، شناساندن نیت شیطانی دشمن و اهداف پلید آنها علیه ایران اسلامی می‌تواند در جلوگیری از فتنه‌های اینچنینی مؤثر باشد.

وی یادآور شد: بسیج به عنوان یکی از ارکان مهم نظام در بیشتر عرصه ها نقش بی بدیل و تعیین کننده ای ایفا کرده است و این ایفای نقش همچنان ادامه دارد اما در بحث فتنه 88 بسیج به عنوان یکی از نیروهای انقلابی با بصیرت بود که در امر خنثی سازی و تبیین نقشه دشمن و همراه شدن با مردم انقلابی و جداسازی گمراه شدگان و خاموش کرن شعله فتنه های  در سال 88 از نقش‌های برجسته بود.

بهادری یکتا افزود: حماسه 9 دی باعث تخریب روحیه و شکست در جبهه دشمن و همچنین باعث طراحی‌های بلند مدت بعدی و فشار های اقتصادی و سیاسی و کشیدن نقشه‌های دیگر علیه کشور عزیزمان شد و دشمنان باید بدانند با این مردم و نظام استوار توان مقابله ندارند.

وی تصریح کرد: حضور خروشان مردم در 9 دی باعث ناامیدی و یأس دشمنان و خنثی سازی نقشه های چندین و چند ساله علیه ایران اسلامی و همچنین باعث امیدواری و دلگرمی و قوت قلب انقلابیون و حامیان و دوستان ایران اسلامی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات