خبرهای داغ:
امام جمعه شهر جوکار مطرح کرد

اطاعت از ولایت موثرترین راهکار خروج از شرایط فتنه

امام جمعه شهر جوکار گفت: مهمترین و موثرترین راهکار خروج از شرایط فتنه و مقابله با آن اطاعت از ولایت است.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۱۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

اطاعت از ولایت موثرترین راهکار خروج از شرایط فتنه و مقابله با آنبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدرضا امیدی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که به همت حوزه بسیج محمد رسول الله (ص) و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان جوکار برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی ماه روز مبارزه با دشمنان داخلی این نظام بوده است.

وی با بیان اینکه خطر منافق از خطر دشمنان خارجی بیشتر است، افزود: منافق در چهره یک مسئول ظاهر می‌شود و مانند یک موریانه بدون صدا ریشه دین را می خورند و در ظاهر سروصدایی ندارد شاید نام دین را هم به یدک بکشند به خاطر اینکه به اهداف خود برسند و ضربه ای که منافقین در طول تاریخ به پیکر اسلام زدند به مراتب از دشمن بیشتر بود.

امام جمعه جوکار با بیان اینکه ما ۶سال تمام با داعش مبارزه کردیم و چقدر شهید مدافع حرم دادیم، اظهار داشت: هیچ کدام از کشورها جرأت مبارزه با آنها را نداشتند اما نظام مقتدر و با عظمت جمهوری اسلامی ایران نه تنها سیلی محکمی به داعش زد بلکه این شجره خبیثه را نابود کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه داخلی و فتنه ۸۸ به مراتب از داعش بدتر بود، بیان کرد: ما داعش را می‌شناختیم که چه کسانی بودند و مبارزه کردیم اما فتنه سال ۸۸ ما در کف خیابان‌های تهران با منافقین بودکه داشتیم می جنگیدیم و این خطر منافق است و این برنامه منافق است که به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

امیدی ابراز داشت: منافقین فتنه‌گر به کارهای خود رنگ مقدس و دینی می‌دهند و از ابزارهای مختلف علیه ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه و منافقین بسیار جریان خطرناکی است، افزود: آنها در قالب دین و اسلام وارد می شوند و ضربه خود را می‌زنند.

امام جمعه شهر جوکار تصریح کرد: امروز کشور ما متاسفانه دچار فتنه است و فتنه ۸۸ هنوز ادامه دارد چراکه هنوز دشمن به هدفش نرسیده و هدف دشمن براندازی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز اگر بصیرت بین مسئولین و مردم نباشد نمی توان خائن فتنه‌گر را تشخیص داد، اظهار داشت: ما باید اعتقاد به اصل ولایت فقیه را جزء واجبات بدانیم و برای دانش آموزان بیان کنیم، باید در سنین کودکی بحث ولایت فقیه جزء کتاب‌های درسی بیاید و از ابتدا که در حال رشد هستند برای آنها بیان کرد چراکه اثرات آن بیشتر است.

امیدی یادآور شد: امروز دشمن برای نسل جوان ما در حال برنامه‌ریزی است، دشمنان از طریق ماهواره و گوشی همراه و فضای مجازی علیه ما جنگ نرم را شروع کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: این فضا مجازی نیست بلکه واقعی است و اگر مسئولین معایب و آسیب‌های فضای مجازی را بیان نکنند معلوم نیست چه آینده‌ای برای این کشور به وجود می‌آید.

امام جمعه شهر جوکار افزود: امروز فضای مجازی ابزار دشمن است و باید کنترل شود واگر مسئولین نظارت نکنند، معلوم نیست نسل آینده چه راهی را قرار است طی کنند.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در مقابل فتنه‌ها و دشمنان خارجی و داخلی در امان باشیم چند نکته را باید رعایت کنیم، تصریح کرد: تقویت خداباوری و رعایت حدود الهی، افزایش بصیرت و شناخت و درک درست از واقعیت‌ها و ولایت‌پذیری از جمله این نکات است که بی تردید مهمترین و موثرترین راهکار خروج از شرایط فتنه و مقابله با آن اطاعت از ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات