خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین مطرح کرد

9 دی روز تجلی همت مردم اسلامی علیه دشمنان اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: 9 دی روز تجلی همت مردم اسلامی علیه دشمنان اسلامی و رسوا شدن فتنه‌گران و برخی از خواص بی بصیرت و همچنین تجدید بیعت و اعلان حمایت همه جانبه از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۴۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

9 دی روز تجلی همت مردم اسلامی علیه دشمنان اسلامیحجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: 9 دی جزء ایام الله است که خداوند در قرآن به بزرگداشت این ایام اشاره کرده که قدرت خدا در اینگونه روزها تجلی می‌یابد و با برگزاری این مراسمات همواره دفاع خود از نظام و ولایت فقیه و انزجار و دشمنی خود را با استکبار  اعلام می داریم و نشان از عدم فراموشی نقشه دشمنان علیه ایران است.

وی افزود: 9 دی روز تجلی همت مردم اسلامی علیه دشمنان اسلامی و رسوا شدن فتنه‌گران و برخی از خواص بی بصیرت و همچنین تجدید بیعت و اعلان حمایت همه جانبه از ولایت فقیه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: دشمنان با  اهداف براندازی نظام اسلامی ایران و نشانه‌روی رهبری انقلاب و همچنین در صورت عدم تحقق موارد قبلی، ایجاد بدبینی در بین مردم علیه نظام و رهبری بود که با نقشه های مشابه انقلاب‌های رنگی این اهداف را دنبال می کردند.

وی تصریح کرد: امروز خطر نفوذ دشمن در اکثر ابعاد به خصوص مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور قابل پیش‌بینی است.

گودرز تله‌جردی با اشاره به نقش مردم در خلق حماسه 9دی عنوان کرد: بصیرت مردم در خلق حماسه 9 دی و آگاه کردن برخی از خواص بسیار مهم و کلیدی بود که چون سیل خروشان به خیابان ها ریختند و از دین و آیین و رهبر خود شجاعانه دفاع کردند و مشت کوبنده ای بر دهان اغتشاش گران و دشمنان داخلی و خارجی زدند.

وی ادامه داد: از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از این گونه فتنه‌ها می‌توان به افزایش بصیرت در بین آحاد جامعه و تبیین نقشه دشمن علیه کشور، تشویق به مطالعه سابقه دشمنی آمریکا علیه ایران اسلامی و همچنین تشریح اهداف بلند انقلاب اسلامی اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه فامنین یادآور شد: نقش بسیج در خلق این حماسه و دفاع از ارکان نظام بسیار محوری و تعیین کننده بود چراکه بسیج با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در میدان حضور پر رنگی داشت و شعله‌های فتنه را با بذل جان خود آرام و در نهایت خاموش کرد.

وی اضافه کرد: بسیج در راستای مبارزه با پروژه های نفوذ می تواند با بصیرت افزایی و دشمن شناسی و آموزش فرمانبرداری از ولی فقیه به دیگر مسئولان، با ورود عناصر نفوذی مقابله کند، هرچند دشمن نیز با عناصر داخلی خود در صدد به سرانجام رسیدن نفوذ است.

گودرز تله‌جردی بیان داشت: از جمله تاثیرات حماسه 9 دی نا امید و مایوس شدن دشمن از نقشه های خود علیه ایران اسلامی و  شناخت بیش از پیش اهمیت جایگاه مقام معظم رهبری در حکومت اسلامی  بود و اینکه دشمن خناث دائما در پی نقشه کشی علیه ایران اسلامی است و بیکار نمی نشیند که از جمله آنها کلید زدن پروژه های نفوذ برای کنترل مراکز تصمیم گیری و تصمیم ساز کشور است.

وی خاطرنشان کرد: این روز بزرگ برای دوستان این نظام اسلامی مایه امیدواری و خوشحالی و غرور بود و خاری در چشم دشمنان و مایه نا امیدی استکبار جهانی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: حماسه 9دی برای مسئولان باعث هوشیاری و بصیرت‌افزایی و شناخت بیشتر دشمن و پی بردن به ذات شیطانی آن شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات