خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: مردم ایران در نهم دی ماه نهایت میثاق را با ولایت فقیه و توسل به حبل الله را نشان دادند و با هوشیاری به موقع، حیله بدخواهان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۳۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

9دی روز میثاق با ولایت فقیه و توسل به حبل الله استحجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در تجمع بزرگ حماسه 9دی اظهار داشت: مردم ایران در نهم دی ماه نهایت میثاق را با ولایت فقیه و توسل به حبل الله را نشان دادند و با هوشیاری به موقع، حیله بدخواهان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.

وی گفت: نهم دی ماه روز بصیرت  است چراکه مردم در این روز با تشخیص به موقع و به هنگام در صحنه حضور پیدا کردند و مانند همیشه پشتیبانی خود را ولایت فقیه نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در واقع مردم از بسیاری از خواص بی بصیرت سبقه گرفتند و به آنان درس بصیرت دادند.

وی با اشاره به گستردگی حضور مردم در نهم دی ماه 88 گفت: حضور مردم مشتی بر دهان یاوه گویان خارجی و منحرفین داخلی و پاسخی به سکوت خواص بی بصیرت داخل کشور بود.

گنجعلی گفت: نهم دی ماه تنها یک روز از تاریخ نیست بلکه خود تاریخ ساز است چراکه معاندان داخلی و خارجی فهمیدند نظام و انقلاب اسلامی یک پایگاه اجتماعی قوی در بین آحاد مردم جامعه دارد.

وی با اشاره به سابقه فتنه و فتنه انگیزی از زمان پیامبر(ص) تاکنون بیان داشت: فتنه شرایطی را به وجود می‌آورد که حق و باطل دیگر قابل تشخیص و تمییز از همدیگر نیستند بنابراین اگر انسان بصیرت نداشته باشد احتمال لغزش و خطایش زیاد می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات