خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

بصیرت‌افزایی نسبت به اهداف دشمن و جریان‌ها نیاز امروز جامعه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه فتنه 88 تهدیدی علیه ساختار­های بنیادین جمهوری اسلامی و آراء مردم بود، گفت: بصیرت افزایی نسبت به اهداف دشمن، بصیرت افزایی نسبت به جریان‌ها و افراد تحت تاثیر نیاز امروز جامعه ما است.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۰۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

بصیرت‌افزایی نسبت به اهداف دشمن و جریان‌ها نیاز امروز جامعهحجت الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اهداف شوم دشمن از فتنه 88 بیان داشت:   اعتبارزدایى از سران کشور و کارآمدی نظام اسلامی و ایجاد اخلال در مدیریت  کشور و تشویش اذهان عمومی نسبت به مسئولین را می‌توان از مهمترین اهداف فتنه 88 برشمرد.

وی افزود: این طراحی پیچیده و فراگیر دشمنان به وسیله پیاده نظام و عوامل داخلی با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در فضای عمومی جامعه اجرایی شد و هشت ماه  آزادی و امنیت را از شهروندان ایرانی سلب کرد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: دشمنان و به ویژه فتنه‌گران به نام آزادی و لیبرالیسم علیه اصل آزادی شوریدند و قانون اساسی و مورد احترام و اعتماد مردم را زیر سوال بردند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 تهدیدی علیه ساختار­های بنیادین جمهوری اسلامی و آراء مردم بود، ادامه داد: بصیرت افزایی نسبت به اهداف دشمن، بصیرت افزایی  نسبت به جریان‌ها و افراد تحت تاثیر نیاز امروز جامعه ما است.

دارابی تصریح کرد: ارتقاء سطح معنویت و ایمان بیشترین نقش را در مقاومت، قدرت نرم، بصيرت، و جلب امداد و نصرت الهی دارد.

وی عنوان کرد: استقامت بر گفتمان رهبری و وحدت بر محوريت منویات رهبری معظم موثرترين راهبرد عبور از همه فتنه‌ها و توطئه‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه حماسه نهم دی را مهم دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی خوب درخشیدند و پای ارزش‌های انقلاب و امام و رهبری ایستادند و سیلی محکمی بر دهان دشمنان زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات