خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: باید در برابر فتنه‌هایی که در مسیر انقلاب پیش خواهد آمد، مراقبت کنیم و بدانیم تنها راه گمراه نشدن در زمان فتنه استفاده از چراغ روشنگر ولایت و پیروی از فرامین رهبری است.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۹۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

استفاده از چراغ روشنگر ولایت تنها راه گمراه نشدن در زمان فتنهمرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت و روز بارش باران رحمت الهی است.

وی 9دی را پایانی  بر ظلم و ستم وارده شده بر جمهوری اسلامی ایران  دانست و عنوان کرد:  جریان فتنه 88 خیانتی با برنامه‌ریزی دشمنان خارجی  و آمریکای جنایتکار به عنوان سناریوگران آن و دشمنان خبیث نظام و سران فتنه بود که نظام را تا لبه پرتگاه برد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش رهبری در مهار فتنه 88  ابراز داشت: با رهبری مدبرانه و پیامبرگونه رهبری و جانفشانی فرزندان این نظام که ثابت کردند همواره تابع ولایت فقیه هستند دسیسه‌های دشمن در هم شکست.

وی با بیان اینکه فتنه 88 خسارت‌های جبران ناپذیری به امنیت، حیثیت، منافع مادی و معنوی کشور وارد کرد، گفت: جرم سران فتنه نابخشودنی است؛ اما شاهد هستیم که عده‌ای در جامعه به دنبال تطهیر سران فتنه بوده و می خواهند اینگونه قلمداد کنند که جریان فتنه یک دعوا و اختلاف سیاسی بوده در صورتی که این چنین نبوده و آنها نظام را تا مرحله سقوط  پیش بردند.

سیاهوشی با اشاره به اینکه هدف دشمن از ایجاد فتنه 88 براندازی نظام بود، تاکید کرد: هشت ماه فتنه 88 برای ملت ایران از هشت سال جنگ تحمیلی سخت‌تر گذشت، امنیت و آسایش ملت به خطر افتاد و به مقدمسات ، ارزش‌های نظام، امام راحل و مقام معظم رهبری توهین و خسارات فراوانی به کشور وارد شد.

وی با بیان اینکه بهانه تقلب در انتخابات دروغی محض و یک سناریوی از قبل طراحی شده بود، افزود: در 9 دی ماه مردم به خروش آمده و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را در هم پیچیدند و این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و اذهان ملت جاودانه ماند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر ضرورت بزرگداشت ایام الله 9 دی تصریح کرد:  9دی انقلابی دیگر است که باید از آن درس آموخت، به این صورت که هوشیار باشیم و فتنه‌گر و فتنه‌گران را بشناسیم، در زمان فتنه خواب نباشیم و به موقع عمل کنیم.

وی ابراز داشت:  باید در برابر فتنه‌هایی که در مسیر انقلاب پیش خواهد آمد، مراقبت کنیم و بدانیم تنها راه گمراه نشدن در زمان فتنه استفاده از چراغ روشنگر ولایت و پیروی از فرامین رهبری است.

سیاهوشی یادآور شد: پیام بزرگ روز 9 دی این است که هرگونه دسیسه و فتنه‌ای که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود محکوم به شکست خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات