خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: فردا در آخرین روز از هفته بسیج طرح گشت محله محور با رمز« یا محمّد رسول الله » که با عنوان حماسه خدمت و امنیت و به منظور بالا بردن ضریب امنیت خواهد بود، در شهرستان چادگان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۱۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج از چادگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص بسیج گفت: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند: فرق است بین آن نیروهایی که به عنوان وظیفه سازمانی وارد میدان دفاع می شوند، با نیروهایی که به دنبالِ ایمان و عشق به خدا وارد میدان می شوند.

سرهنگ علیرضا منصوری با بیان این که امسال هفته گرامیداشت بسیج، از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه شروع شده و تا روز یکشنبه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه توسط ناحیه، حوزهای مقاومت و پایگاه های بسیج خواهران و برادران در سطح شهرستان چادگان درحال اجرا می باشد.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: این ۱۰۰ برنامه شامل برنامه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی خواهد بود.

وی برنامه های شاخص هفته بسیج را، همایش شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان چادگان، رزمایش بزرگ اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محرویت زدایی با حضور ۲۶ گروه جهادی از استان اصفهان، دیدار از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان بسیج، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی، برگزاری یادواره های شهدا عطر افشانی گلزارهای شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی سلام بر ابراهیم و نشست های سیاسی و روشنگری عنوان کرد.

فرمانده ناحیه بسیج ادامه داد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی اختتامیه و تجلیل از گروهای جهادی، مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، و برگزاری مسابقات فوتسال صالحین از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان است که تا پایان هفته بسیج اجرا خواهد شد.

سرهنگ منصوری در ادامه به پروژهای های عمرانی اشاره داشت و اظهار کرد: ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) براداران و حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) خواهران در روستای فراموشجان با متراژ ۳۰۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این که، مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی تأکیدات ویژه ای دارند خاطر نشان کرد: به همین منظور بسیج سازندگی شهرستان چادگان، اقدام به برگزاری کارگاه علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی ویژه فعالان اقتصادی شهرستان، اردوهای جهادی و خدمات پزشکی رایگان نموده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان از طرح گشت محله محور با رمز یا محمد رسول الله در هفته بسیج خبر داد و گفت: این طرح با عنوان حماسه خدمت و امنیت به منظور بالا بردن ضریب امنیت در شهرستان خواهد بود که همزمان با سراسر کشور به صورت ملی آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار