خبرهای داغ:
شفعتی گفت: بسیجیان و مردم باید زمان شناس باشند و بدانند اگر دیروز جنگ مسلحانه بود، امروز اولویت با جنگ فرهنگی، جنگ تولید و کاهش وابستگی به دشمن و جنگ سایبری و فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۸۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

حسن شفعتی در دیدار با دانش آموزان بسیجی که در فرمانداری خوانسار برگزار شد با اشاره به این که بسیجی بودن یکی از مهمترین مصادیق نخبگی است و دانش آموزان بسیجی باید در زمینه های تحصیلی، فرهنگی و معنوی پیشتاز باشند اظهار کرد: ۱۰ درصد از شهدای این شهرستان از دانش آموزان هستند و آنان زمانی که انسجام و تشکلی وجود نداشت خودجوش وارد میدان شده و اگر امروز امنیتی در کشور وجود دارد به دلیل رشادت ها و صداقت آنان بوده است.

وی افزود: بسیجیان و مردم باید زمان شناس باشند و بدانند اگر دیروز جنگ مسلحانه بود، امروز اولویت با جنگ فرهنگی، جنگ تولید و کاهش وابستگی به دشمن و جنگ سایبری و فضای مجازی است.

فرماندار خوانسار با تاکید بر سرمایه بودن دانش آموزان تصریح کرد: ذخایر این شهرستان نیروهای خوب آن است و آموزش و پرورش نیز باید به وظیفه خود عمل کرده و بستری را فراهم آورد تا خروجی آن افراد نخبه باشند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان بسیجی باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و مشکلات را بیان نمایند تا با موقعیت شناسی بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.
در این دیدار برخی دانش آموزان به ارائه برخی مشکلات همچون دبیرستان ویژه افراد ممتاز (تیزهوشان)، مشکل سهمیه کم فرزانگان، ساخت و ساز های بی رویه و مشکلات توریستی، ایجاد مرکز رشد استعدادهای ورزشی و هنری، حضور فرماندار در مدارس، کاهش هزینه آزمون ها، توجه به افراد نیازمند در امر تحصیل، سیستم های گرمایشی مدارس و مشکل جداسازی در محرم پرداختند.

در پایان این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه، جانشین فرمانده سپاه ناحیه خوانسار، معاون آموزشی آموزش و پرورش و مسئولان حوزه شهید فهمیده همراه بود از دانش آموزان بسیجی حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار