خبرهای داغ:
سردار آبنوش در یادواره شهید «حاجیلویی»:

امروز امنیت و قدرت و تسلط اطلاعاتی ایران در دنیا بی‌نظیر است/ نباید از انقلاب خرده بگیریم

رزمنده دفاع مقدس گفت: امروز امنیت و قدرت و تسلط اطلاعاتی که ایران در دنیا دارد بی نظیر است چراکه مسئول آن انقلابی است و توسط یک مرد انقلابی به نام ولایت فقیه انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۱۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

امروز امنیت و قدرت و تسلط اطلاعاتی ایران در دنیا بی‌نظیر است/ نباید از انقلاب خرده نگیریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای شهید شاخص شهرستان بهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این جلسات و مجالس نشان می‌دهد که مردم ما هوشمند هستند و ایستاده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران در پنجم اردیبهشت گفت: اساسنامه تشکیل سپاه را خدمت امام بردند که بالای اساسنامه نوشته بود «اساسنامه تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران»، وقتی امام(ره) این جمله را دید، ابتدا آن کلمه ایران را خط می‌زند و بعد امضاء می‌کند اما آقای بازرگان آن را خط می‌زند.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: این درحالی است که 70 روز از پیروزی انقلاب گذشته و مملکت مانند یک قایق در دریای مواج همه جا به هم ریخته است، کودتاها تدارک دیده می‌شود، مشکلات داخلی، منافقین، ملی گراها، شاهنشاهی‌ها و... مملکت در آشوب و در حالت بسیار التهاب که در این فضا برای امضاء  اساسنامه خدمت امام(ره) می روند و ایشان چنین برخوردی می‌کند.

وی با بیان اینکه جوانان نباید با توجه به فضایی که امروزه در کشور حاکم است، ناامید شوند، بیان کرد: هیچ وقت شرایط کشور ما از آن دوران بدو تشکیل انقلاب بدتر نبوده و امروز برخی سیاه‌نمایی می‌کنند و می‌خواهند بگویند اسلام، انقلاب و دین نتوانست، اما هرچه تلاش کنند تا نفاق و نهاد پلید خود را بیرون بریزند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند .

سردار آبنوش با بیان اینکه عده‌ای غافل از این هستند که مردان خدا در خشت خام چیزی می‌بینند که بسیاری در آینه نیز نمی‌بینند، افزود: اشتباه آنها امروز اینجاست که این منورالفکرها با چهار اصطلاح و با چند سفر خارجی و عکس گرفتن با شبه آدم‌ها متاسفانه در مقابل چشم‌آبی‌ها وا می‌روند .

وی خطاب به جوانان با بیان اینکه آینده انقلاب و نظام در دست شما است، گفت: ما امروز در معرض تبلیغات و حمله‌های نامردانه دشمن هستید و دشمن تمام قد تلاش می‌کند که بگوید انقلاب اسلامی نتوانست، اما بیندیشید امام چه می‌دید که سپاه پاسدارن را آن زمان کلی کرد؟

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده نادر عصر امروز است، گفت: نگران این دست‌اندازها و اتفاقات امروزی نباشید، اراده الهی بر این است که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور باشد؛ البته سختی‌ها دارد و همه باید در این راه امتحان پس بدهیم و باید سختی‌ها را تحمل کنیم اما این نوید آینده است.

* ما در همه عرصه‌ها نه فقط در دفاع و بازدارندگی، «قاسم سلیمانی»‌ها داریم

وی خاطرنشان کرد: امروز این مرزهای صوری شکسته شده و آن بازماندگان تفکر پوسیده بازرگانی‌ها، لیبرال‌ها، ملی مذهبی‌ها و نهضت آزادی‌ها که فکر می‌کنند، می‌فهمند؛ وقتی دین و اعتقادات نباشد می‌لرزند.

سردار آبنوش با طرح این سوال که آیا کشور و نظام و انقلاب ما توانمندی رفع مشکلاتش را ندارد؟ اظهار داشت: آیا این اجحاف به ملت هوشمند و فهیم ایران نیست چراکه ما در همه عرصه‌ها نه فقط در دفاع و بازدارندگی، «قاسم سلیمانی»‌ها داریم.

وی ادامه داد: ما هزاران «قاسم سلیمانی»ها و شهید «همدانی»ها داریم و هم اکنون در نقاط مختلف هرجا که لازم است بزرگان سینه سپر کرده انقلابی داریم.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه بزرگ‌ترین نعمت الهی امنیت است، گفت: تمام این آتش‌ها که برپا شده برای این است که امنیت شما را برهم بزنند که نمی توانند.

وی با بیان اینکه عنصرهای انقلابی توسط ولایت مطلقه فقیه انتخاب می‌شود و می بینید که کار دست اصل انقلابی افتاده و نتیجه گرفته است، یادآور شد: هر جا که کار دست انقلابی نیست مشکل داریم و آن قدر مکارانه عمل می کنند؛ و ضعف و ذلالت را گردن انقلابی می‌اندازند.

سردار آبنوش بیان کرد: همه می‌دانند هرجایی که این نظام دست نیروهای انقلابی بوده مشکل و کارمان حل شده و پیشرفت بسیاری داشته ایم.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که یک کشور با آن مواجه می‌شود و دشمنان یک ملت علیه آن طراحی می‌کنند ابتدا برهم زدن امنیت و ثبات است، گفت: اولین هدف دشمنان برای آن که ما را تنبیه کنند چون انقلاب کردیم و دل به امام حسین(ع) دادیم اقدام امنیتی بود که جنگ را بر ما تحمیل کردند و چه شد در اوج فتنه، تحریم، بی تجربگی، نداری و در اوج محاصره، ما پیروز شدیم؟

* با وجود ولایت فقیه دشمن ناامید شده و تیرش به سنگ خورده است

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: علت پیروزی کشور در جنگ تحمیلی این بود که در آن زمان امام راحل بودند و بعد از ایشان نیز مقام معظم رهبری با همان صلابت، نگاه و با همان توانمندی انقلابیون را بکارگیری کردند و انقلابیون در صحنه بودند و در نوک پیکان و در خط اول جبهه حضور یافتند و تمام این بلاها را از کشور دور کردند و امروز قدرت بازدارندگی و امنیت ما زبانزد جهان است.

وی تأکید کرد: امروز امنیت و قدرت و تسلط اطلاعاتی که ایران در دنیا دارد بی نظیر است چراکه مسئول آن انقلابی است و توسط یک مرد انقلابی به نام ولایت فقیه انتخاب شده است.

سردار آبنوش عنوان کرد: دومین راهکار دشمن برای به زانو درآوردن یک ملتاین است که آن را وابسته کند و علم و دانش و تکنولوژی را از آن ملت بگیرد

وی با بیان اینکه ملتی که علم ندارد ذلیل است، گفت: در این چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد کدام روز آرامش داشتیم؟ کدام روز دشمن علیه ما توطئه نکرده؟ کدام روز نظام سلطه علیه ما فتنه داخلی و خارجی برنامه‌ریزی نکرده است؟ اما سرانجام همه این برنامه‌های دشمن امروز این است که از دید جهانیان ما جزء 10 کشور برتر جهان هستیم.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان باید هوشیار باشند، افزود: باید همه مطالب را درست بررسی کنیم و از خود بپرسیم اگر این نظام و اسلام نتوانسته موفق باشد پس این خیانت‌ها و توطئه‌های دشمنان برای چه است؟

وی با بیان اینکه آن کسی که خالصانه در این بعد دشمن را ناامید کرده و تیر دشمن را به سنگ زده ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یک انقلابی است و انقلابیون را شناسایی کرده و جای جای مسائل علمی به‌کار گرفته‌اند و با هدایت‌های داهیانه ایشان امروز می‌بینیم که در تکنولوژی هسته‌ای، موشکی، هوا فضا، نانو، راه، سد، ریل، نفت، پالایشگاه و... که زیر ساخت اصلی یک کشور است سربلند و خودکفا هستیم.

سردار آبنوش گفت: سومین راهکار و هدف دشمن موضوع نظام سیاسی است چراکه وقتی یک کشور نظام باثبات سیاسی نداشته باشد متزلزل و قطعه قطعه می شود، کودتا صورت می گیرد و ما امروز در سایه‌سار مبارک ولایت مطلقه فقیه ساختاری سیاسی داریم که هر تفکری در نظام قدرت بگیرد نمی‌تواند از چارچوب خارج شود.

* امروز دشمن همه امید خود را بر روی حوزه اقتصاد گذاشته است

وی ادامه داد: بسیاری افراد تلاش کردند این نظام سیاسی را تغییر دهند، شورای نگهبان نباشد، موضوع تأیید صلاحیت‌ها را به نامحرمان بدهند و غیره اما به لطف خداوند با وجود مدیریت و نگهبانی مقام معظم رهبری از نظام می‌بینید که در این چرخش قدرت‌ها تفکرات مختلف می‌آیند اما کاری نمی‌توانند، بکنند و ریل همان ریل است و عوض نمی‌شود.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در سه هدف و راهکار قبلی کاملاً ناامید شده است، گفت: امروز دشمن همه امید خود را بر روی حوزه اقتصاد و زندگی و معیشت مردم متمرکز کرده که زندگی مردم را به سختی بندازد و ساختار اقتصادی را متزلزل کند.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصاد در دست کسانی است که ما و دولت انتخاب می‌کنیم و مجلس نظارت می‌کند، ابراز داشت: اینجا مقام معظم رهبری نسخه نجات‌بخش اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند اما اجرا نمی‌شود چراکه عده‌ای نمی‌خواهند دشمن در این قسمت ناامید شود.

سردار آبنوش تأکید کرد: باید بدانیم که ما در حوزه بانک، مالیات، بیمه، گمرگ و در همه این حوزه‌ها مجاهدین و انقلابیونی همانند «قاسم سلیمانی»های خاص خود را داریم اما منزوی هستند، اینجا حق نداریم بگوییم نظام نتوانست چراکه انتخاب من و شماست.

وی ادامه داد: اگر مجلس انقلابی و در جیب‌های نمایندگان دوخته باشد و دهان‌هایشان به موقع باز شود و نظارت و مطالبه کنند نمی‌گذارند کاروان قاچاق وارد کشور شود، اما در جیب عده‌ای باز است، این‌ها را جز من و شما چه کسی انتخاب کرده است؟

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه شهید «حاجیلویی» ما را به این جلسه دعوت کرده که از انقلاب خرده نگیریم و نگوییم اسلام نتوانست، گفت: باید این بخش از کار دست انقلابیون باشد و این را بدانید اگر در بخش اقتصاد در بدنه آن، رأس آن انقلابی‌ها باشد این کشور ثروتمندترین کشور است.

وی خاطرنشان کرد: جدول مندلیف 117 عنصردارد و تنها کشوری که در کره زمین توانست همه این عناصر را شناسایی کند ایران است، امروز خلیج فارس، موقعیت نظامی و استراتژیک خاک نظام جمهوری اسلامی قدرت تولید کرده است؛ آیا باید مردم این کشور با این همه منابع مردم ضعیفی باشند چرا چون آن بحث اقتصادی انقلاب در دست غیر انقلابی ها است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات