خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری یادواره استانی شهدای قراویز 16 شهریور ماه در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۴۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

یادواره استانی شهدای قراویز در اسدآباد برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره استانی شهدای 11 شهریور ماه اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و گم نکردن راه شهدا است.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای 11 شهریور ماه با حضور امام جمعه، مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود، گفت: این یادواره با حضور باشکوه مردم شهیدپرور اسدآباد 16 شهریور ماه ساعت 17 در مسجد جامع شهر اسدآباد با حضور سخنران و مداح کشوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: در عملیات قراویز 11 شهریور ماه استان همدان 62 شهید تقدیم انقلاب کرده است که تعداد 3 نفر از شهداء از فرماندهان سپاه همدان بوده‌اند و با توجه به اینکه تعداد شهدای شهرستان اسدآباد از سایر شهرستان‌ها بیشتر است این یادواره در اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت و آبروی کشور به برکت خون شهدا است، یادآور شد: معرفی شهدا به عنوان یکی از سرمایه‌های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این یادواره است چراکه دشمنان با تهدیدات گسترده خود دنبال از بین بردن نظام و دوری جوانان از فرهنگ جهاد و شهادت هستند.

یادواره استانی شهدای قراویز در اسدآباد برگزار می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات