خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:

یادواره‌های شهدا یک مورد از «آتش به اختیار»است/ دانشگاه جبهه انسان‌ساز است

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه این یادواره‌ها یک مورد از «آتش به اختیار» بودن‌ها است، گفت: برخی به کسانی که جان خود را برای این کشور و ملت در دست می گیرند تندرو می‌گویند.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

یادواره‌های شهدا یک مورد از «آتش به اختیار» بودن‌هاست/ دانشگاه جبهه انسان‌ساز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مهدی فرجی امروز در یادواره 57 شهید حسین آباد شاملو با اشاره به خاطراتی از شهدای مدافع حرم بیان داشت: دشمن با آموزش‌هایی که به گروه‌های تکفیری می‌دهد، می‌خواهد جبهه‌ای در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهد تا به ما ضربه بزند.

وی با بیان اینکه این گروه‌ها یک روزه تشکیل نشده است و پیش از این‌ها آموزش آنها را شروع کرده است، افزود: امروز باید مراقب باشیم که مردم سوریه و ارتش سوریه را تضعیف نکنیم، چراکه مردم سوریه در خط مقدم هستند، سوریه در زمان جنگ با صدام کمک‌هایی به جمهوری اسلامی ایران کرد که نباید فراموش کنیم.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه مردم سوریه اقتصاد مقاومتی را در زندگی خود جاری و ساری کرده‌اند، گفت: در اوج جنگ کشاورزی آنها فعال است در سخت‌ترین شرایط نگاهشان به درون است و چیزی را وارد نمی‌کنند و هر چه دارند از خودشان است در صورتی که جنگ است و باید اقتصادشان برهم بریزد اما همه چیز را کنترل می‌کنند .

وی با اشاره به اینکه این یادواره‌ها یک مورد از «آتش به اختیار» بودن‌ها است، گفت: برخی به کسانی که جان خود را برای این کشور و ملت در دست می گیرند تندرو می‌گویند.

سردار فرجی با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان زن مجلس در مصاحبه خود بیان کرد: وی می‌گوید فلان وزیر مملکت را از نابودی نجات داد یعنی این همه شهدا و بالای چندین هزار شهدای مدافع حرم هیچ بودند؟!

وی خطاب به این نماینده افزود: برداشتن سایه جنگ وظیفه من و امثال من در نیروهای مسلح است شما لطف کنید سایه بیکاری را از سر مردم بردارید، شما سایه همگرایی با غرب را بردارید اگر واقعا به شهدا ایمان و اعتقاد دارید.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه عده‌ای به شهدا و رزمندگان مدافع حرم تهمت می‌زنند، اظهار داشت: چه کسی حاضر است به خاطر پول یک بند از انگشت خود را بدهد شهدا امثال شهید «همدانی» از آبروی خود مایه گذاشتند و به خاطر امنیت و امر ولی خود رفتند .

وی خاطرنشان کرد: شهید «همدانی» وقتی به سوریه رفت تروریست‌ها نزدیک کاخ ریاست جمهوری سوریه بودند و با آر پی جی اتاق نگهبانی کاخ ریاست جمهوری سوریه را می زدند، چه کسی حاضر است دختر سه ساله خود را رها کند و برود شهید شود؟ وقتی این بچه ها را می بینم که سراغ پدرشان را از من می‌گیرند شرمنده می‌شوم که چگونه پاسخ دهم .

سردار فرجی با بیان اینکه شهدای ما نیاز به مال دنیا نداشتند، افزود: شهدا دنیا را گذاشتند و رفتند از زندگی خود گذشتند؛ جبهه خود یک دانشگاه است که برخی در این دانشگاه شهید «حججی»ها می‌شوند؛ دانشگاه جبهه انسان‌ساز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات