خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان عنوان کرد

جامعه امروز نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس/امنیت ملی ما در امن کردن منطقه است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان جامعه امروز بیش از پیش نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۴۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

جامعه امروز نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس/امنیت ملی ما در امن کردن منطقه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی رستمی  در یادواره شهید «آیت الله قدوسی» و گرامیداشت شهدای شاخص استانی در حوزه علمیه رسول اکرم (ص) اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه آمار شهدای روحانی بالاترین آمار نسبت به دیگر اقشار است، شهدای روحانی از برجسته ترین‌ها هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس  و ایثار و شهادت در جامعه گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان جامعه امروز بیش از پیش نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: باید ویژگی‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برای نسل جوان بازگو و معرفی شود تا جوانان شهدا را الگوی خود قرار داده و راه آنان را ادامه دهند.

رستمی با تبیین نیاز امروز به حضور در جبهه‌های مقاومت یادآور شد: همانطور که امنیت ملی آمریکا در خلیج فارس است امنیت ملی ما نیز در امن کردن منطقه و کشورهای همسایه است.

وی با اشاره به شخصیت آیت الله قدوسی یکی از برجسته‌ترین خصوصیات ایشان را رعایت بیت المال و حق الناس دانست، خاطرنشان کرد: شهید قدوسی در دوران مسئولیتش تنها خدا را لحاظ می‌کرد و رعایت حدود الهی را خط قرمز خود می دانست.

جامعه امروز نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس/امنیت ملی ما در امن کردن منطقه است

انتهای پیام/

ارسال نظرات