خبرهای داغ:
دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیرسایه خورشید همدان خبر داد

همدان میزبان خادمین و پرچم متبرک به آستان امام مهربانی‌ها

دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیرسایه خورشید همدان با بیان اینکه همدان در دهه کرامت برای هفتمین سال میزبان خادمین و پرچم متبرک به آستان امام مهربانی‌ها است، گفت: کاروان رضوی با هدف ترویج سنت و سیره فرهنگ رضوی از 9 تا 13 مرداد ماه وارد شهر همدان می شوند.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۶۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
همدان برای هفتمین سال میزبان خادمین و پرچم متبرک به آستان امام مهربانی‌ها

حمید عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: آستان قدس رضوی همه ساله در ایام دهه کرامت برنامه و فعالیت‌های جامع و گسترده ای را برای بهره‌مندی زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر تدارکات می بیند.

وی افزد: ویژه برنامه «زیرسایه خورشید» یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت است که هرساله با هدف ترویج معارف رضوی، معطر و مزین کردن فضای عمومی جامعه در ایران و سایر کشورهای جهان با نام و یاد حضرت رضا(ع) برگزار می شود.

دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیرسایه خورشید همدان تصریح کرد: کاروان‌های فرهنگی تبلیغی «زیرسایه خورشید» در دهه کرامت امسال به یک هزار نقطه شهری و روستایی در داخل کشور و 150 شهر جهان سفر خواهند کرد و بیش از 6 هزار برنامه و عملیات فرهنگی توسط این کاروان‌ها اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه همدان در دهه کرامت برای هفتمین سال میزبان خادمین و پرچم متبرک به آستان امام مهربانی ها است، گفت: کاروان رضوی متشکل از سه خادم بارگاه ملکوتی ملک پاسبان علی بن موسی الرضا(ع) به همراه مبلغ کاروان وهماهنگ کننده برنامه ها با هدف ترویج سنت و سیره فرهنگ رضوی از 9 تا 13 مرداد ماه همزمان با ششمین روز از دهه کرامت وارد شهر همدان می شوند.

عزیزی یادآور شد: در مدت حضور پنج روزه سفیران امام رضا(ع) در همدان و سه شهرستان رزن، اسدآباد، صالح آباد بیش از 50 برنامه با رساندن پیام امام مهربانی به زائران بارانی آن امام همام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، حضور در جمع پاسبانان حریم ولایت تیپ زرهی 316 پادگان قهرمان، حضور در جمع سالمندان، بیمارستان، ایتام و حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی همدان از جمله این برنامه‌ها است.

دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیرسایه خورشید همدان تصریح کرد: دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهر همدان، حضور در جشن‌های سطح شهرو جشن بزرگ میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در میدان امامزاده عبدالله در 13 مرداد ماه از ساعت 18 و... از دیگر برنامه های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات