خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند مطرح کرد

هزینه‌کرد ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز بیمارستان قدوسی نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: این بیمارستان به زودی با حضور وزیر‌ بهداشت‌ افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۵۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
هزینه‌کرد ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مومنعلی دارابی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: سال گذشته ۳۴ پروژه با اعتبار ۱۶میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند کلنگ‌زنی شد که همگی آنها تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین با بیان اینکه پروژه مرکز جامع خدمات سلامت شهر فیروزان نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی کلنگ‌زنی شد، افزود: این پروژه نیز در دست ساخت قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه‌ دانشگاه همدان ۲۷۰ میلیارد تومان از بیمه طلب دارد‌ و با وصول این مبلغ می شود شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان بود، گفت: بیمارستان جدید نهاوند که به نام بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نام‌گذاری شده است تا پایان این ماه با حضور دکتر هاشمی وزیر‌ بهداشت‌ در نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت و ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.

دارابی خاطرنشان کرد: برای جذب نیروهای این بیمارستان از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان اقدام می‌شود و همه متقاضیان می‌توانند در این سایت ثبت نام کنند و از طریق آزمون نیروهای مورد نیاز این بیمارستان گزینش می‌شوند.

وی افزود: در سه راهی فارسبان نقطه کور وجود دارد که با رایزنی‌های انجام شده در این خصوص به زودی مرکز فوریت‌های پزشکی در این مکان احداث می‌شود و برای جذب نیرو برای این مرکز منتظر دستور مقامات بالاتر هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در شهرستان نهاوند به تبع سایر نقاط کشور وجود دارد بحث پرداخت کارانه پزشکان است و ما نتوانسته‌ایم به موقع این کارانه را به پزشکان پرداخت کنیم و این مشکل به خاطر این است که بیمه‌ها به موقع و خوب پول پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر خبرنگاران، بیان کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که اگر صادقانه عمل کنند و برای اطلاع‌رسانی و درج اخبار در جامعه پژوهش لازم را انجام دهند، می‌توانند تأثیر بسیار مثبتی در حل مشکلات در همه زمینه‌ها به خصوص در حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

هزینه‌کرد ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات