خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمن امروز بنیان خانواده‌ها و اعتقادات ما را نشانه گرفته است

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمن امروز بنیان خانواده‌ها و اعتقادات ما را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: همه باید در این زمینه هوشیار باشند و نسبت به آگاه‌سازی خانواده‌ها و جامعه اقدام کنند تا دشمنان در این زمینه نیز ناکام بمانند.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۰۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
دشمن امروز بنیان خانواده‌ها و اعتقادات ما را نشانه گرفته است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار داشت: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و باید تکلیف خود را به‌گونه ای انجام دهیم که آنها از ما راضی باشند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان افزود: فلسفه تشکیل ستاد امربه معروف ونهی از منکر را همکاری دستگاه های ذیربط مجری با یکدیگر در راستای حل مشکلات جامعه است.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خانواده را به عنوان یک نهاد مقدس دانست و افزود: امر به معروف و نهی ازمنکر را باید از خانواده شروع کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که در بعضی از خانواده ها به وجود می آید به سبب عدم رعایت حریم محرم و نامحرم و عدم آگاهی خانواده ها از این موضوع است که باعث می شود خانواده از هم پاشیده شود.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه دشمن امروز بنیان خانواده‌ها و اعتقادات ما را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: همه باید در این زمینه هوشیار باشند و نسبت به آگاه‌سازی خانواده‌ها و جامعه اقدام کنند تا دشمنان در این زمینه نیز ناکام بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات