خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

سردار ابوحمزه از فرماندهان موفق و دلسوز سپاه هستند

امام جمعه اسدآباد گفت: سردار ابوحمزه یکی از فرماندهان موفق و دلسوز سپاه هستند و برای ایشان در پست جدید آرزوی توفیق روز افزون داریم.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۱۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
سردار ابوحمزه یکی از فرماندهان موفق و دلسوز سپاه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام حسینی‌مجد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد که با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و شهبازی معاون قضایی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کرامت از زحمات سردار ابوحمزه در طول مدتی که به عنوان فرمانده سپاه استان همدان بودند، تقدیر کرد.

وی افزود: سردار ابوحمزه یکی از فرماندهان موفق و دلسوز سپاه هستند و برای ایشان در پست جدید آرزوی توفیق روز افزون داریم .

امام جمعه اسدآباد جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و بدحجابی را از وظایف ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع باید توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذیربط پیگیری شود.

وی در ادامه سخنانش حضور گشت های ارشاد را به عنوان یک عامل بازدارنده موثر برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و بدحجابی عنوان کرد.

در پایان این مراسم احکام مسئولیتی شورای امربه معروف دستگاه های قضایی، نظامی و انتظامی توسط سردار ابوحمزه و شهبازی معاون قضایی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان و امام جمعه شهرستان اسدآباد اعطاء شد.

سردار ابوحمزه یکی از فرماندهان موفق و دلسوز سپاه هستند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات