جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، گفت: امروز تاریخ در برابر عزت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۸۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
امروز تاریخ در برابر عزت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار علی فضلی شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ملی تویسرکان و عملیات مرصاد در جوار بارگاه حضرت حیقوق نبی(ع) ضمن درود بر روح والای بیش از 700 شهید شهرستان تویسرکان اظهار داشت: رزمندگان این دیار در عملیات مرصاد نقش بی نظیری را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه نمادهایی در قرآن آمده است همانند ابراهیم خلیل الله، حضرت یوسف و غیره افزود: انقلاب اسلامی ما نیز نمادهایی دارد که نماد شهر تویسرکان هم عملیات مرصاد است.

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما سه پایه اساسی از قبیل قرآن، عترت و مردم دارد، بیان داشت: مردم ایران مردم بزرگواری هستند که در دفاع از دین خدا سمبل تاریخ شدند؛ این مردم در سال‌های بعد انقلاب جانانه از دین و اسلام دفاع کردند.

وی با بیان اینکه امروز تاریخ در برابر عزت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است، ادامه داد: اگر کشوری حرکتی به سمت جلو نداشته باشد کشورهای دیگر به آن کاری نخواهند داشت بنابراین کشور ما به سمت جلو حرکت می‌کند و کشورهای بیگانه به ایران عزیز ما فشار می آورند.

سردار فضلی با بیان اینکه امید است خداوند این همه شایستگی را از ملت عزیز ما قبول کند، گفت: عمل به قرآن و پیروی از ولایت فقیه مهمترین خصوصیت شهدا و ملت ایران است.

* شهدا و ملت ایران الگویی برای آزادیخواهان جهان هستند

وی با بیان اینکه امروز شهدا و ملت ایران الگویی برای آزادیخواهان جهان هستند، تصریح کرد: امروز شاهد ایجاد روح مقاومت و دفاع در فلسطین، سوریه، عراق، یمن و... هستیم و این امر نتیجه انتقال تفکر بسیجی و الگوبرداری آنان از ایران اسلامی است.

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام با اطاعت از امام(ره) و مقام معظم رهبری در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ است، عنوان کرد: امروز دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی آمریکا است و همان گونه که امام راحل در جنگ تحمیلی فرمودند نباید از دشمن اصلی غافل شد.

وی ادامه داد: وقتی دشمن در دفاع مقدس به خوزستان حمله کرد تصورش این بود که امام(ره) یاری نخواهد داشت اما این مردم دلباخته امام(ره) و اسلام بودند و با خون‌های خود این را نشان دادند.

سردار فضلی افزود: زمانی که منافقین قصد داشتند به کرمانشاه و همدان و بعد به تهران برسند و تصورشان این بود که بعضی مردم به آنها ملحق خواهند شد؛ این خیال آنها خام بود و در تنگه مرصاد و حسن آباد زمین‌گیر شدند، در این عملیات تیپ انصارالحسین(ع) همدان نقش به‌سزایی داشتند و درس عجیبی به منافقین دادند.

وی یادآور شد: در مستندی از شهید «صیاد شیرازی» دیدم که می‌فرمایند «بچه های سپاه انصارالحسین(ع) در عملیات مرصاد مثل ملائکه فرود آمدند و آنها را در تنگه مرصاد به خاک و خون کشیدند».

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی از آمادگی رزمی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در عملیات مرصاد رزمندگان اسلام با وحدت و اطاعت از امام(ره) درسی فراموش نشدنی و تاریخی به منافقین دادند.

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: امروز ایستادگی مردم منطقه در برابر داعش و تکفیری‌ها با الگوگیری از دوران دفاع مقدس و عملیات غرورآفرین مرصاد است.

در این مراسم از یادبود شهدا و تمبر عملیات مرصاد توسط سردار فضلی جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین و امام جمعه تویسرکان رونمایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات