خبرهای داغ:
استاندار همدان:

قدرت و اقتدار ایران حاصل تلاش سپاه و نیروهای امنیت و انتظامی است

استاندار همدان با بیان اینکه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش سپاه، نیروهای امنیت و انتظامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی در شرایط کنونی در تصمیمات منطقه نقش‌آفرینی می کند.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۸۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
قدرت و اقتدار ایران حاصل تلاش سپاه و نیروهای امنیت و انتظامی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و یاد و خاطر شهدای استان همدان و تبریک دهه کرامت اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشور قدرتمند در منطقه است به دلیل تأسی از منش ائمه معصومین (ع) است.

وی با اشاره به تودیع سردار ابوحمزه در سمت فرماندهی سپاه استان کرمان گفت: این طبیعت کار است که برای هر آمدنی، رفتی وجود دارد که در این میان به نیکی یاد کردن بعد از هر رفتنی مهم است.

استاندار همدان در تبیین ویژگی های شخصیتی سردار ابوحمزه از ایشان به عنوان فردی مخلص و ولایی یاد کرد و بیان داشت: بنده این بزرگوار را به عنوان کسی که به اعتقاداتش پا فشاری داشت و دارد و یک انسان ولایی محکم می شناسم.

وی با بیان اینکه در ادارات، سازمان‌ها، نهادها و تشکیلات اداری با وجود تمام اختلاف سلیقه ها نباید کاری کرد که چارچوب و خطوط قرمز، انسانیت و خلقیات آسیب ببیند، عنوان کرد: خوشبختانه سردار ابوحمزه در این مسیر هیچ گاه این چنین نبود و یک انسان ارزشی و والایی است.

نیکبخت ضمن تبریک و آرزوی توفیق و سربلندی برای سردار ابوحمزه و تبریک به سردار مجیدی در جایگاه فرماندهی سپاه استان همدان تصریح کرد: بنده همواره آرزو داشتم چنانچه سردار ابوحمزه از استان تشریف می برد شخصی همچون سردار مجیدی و سردار فرجی در این پست و جایگاه قرار گیرند چراکه هر دو بزرگوار از نیروهای بومی، شریف و نجیب استان هستند.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های سردار مجیدی ابراز داشت: ایشان از خانواده شهید و یک انسان ارزشی، خوش فکر و شریفی هستند که بنده از همین جا قول همه نوع همکاری و تعامل با ایشان را می دهم چرا که همه ما از یک خانواده هستیم.

استاندار همدان با اشاره به دشمنی‌های آمریکا و ایجاد تحریم‌ها در خصوص دلیل عصبانیت آمریکا از کشور ایران تاکید کرد: تحریم های فعلی تحریم مادر نیست بلکه تحریم مذبوحانه است چرا که تحریم‌های مادر آمریکا زمانی اتفاق افتاد که اتحادیه اروپا او را همراهی می‌کرد نه در این زمان که هیچ کدام از کشورها با او همراهی نکرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران، برجام و انرژی هسته‌ای و مقاومت رهبر عظیم الشان انقلاب آمریکا را عصبانی کرده و به زانو درآورده است، گفت: آمریکا تنها و منزوی شده و همواره خبیث و ملعون است.

نیکبخت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از آمریکا متنفر خواهد بود، اظهار کرد: آنها تحریم‌های مادر خود را با زدن هواپیمای مسافربری ما در خلیج فارس توأم با کشتار ناجوانمردانه و تحریم‌های سنگین از 40 سال پیش آغاز کرده است.

وی با اشاره به تحریم سپاه پاسدران توسط دشمنان تصریح کرد: دلیل آن، این است که این نهاد همچون نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد اقتدار و صیانت از انقلاب تاثیرگذر است و به عنوان ستون فقرات نظام است و وظیفه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه ما هیچ گاه روبروی سپاه و بسیج نخواهیم بود، عنوان کرد: ما از سپاه سپاسگزاریم و حقیقتاً آن چیزی که از مذاکرات به گوش ما رسیده بسیار دلگرم کننده بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت سپاه پاسداران افزود: همه ما در یک کشتی قرار داریم و دارای یک رهبر هستیم که حاضریم جان خود را برای او فدا کنیم و دارای یک سرزمنی، پرچم، دین ، دولت و جغرافیا هستیم که سپاه پاسدران از آنها دفاع و حمایت می کند بنابراین ضروری است که به خوبی تقویت شود.

نیکبخت با بیان اینکه جمهوری اسلامی در شرایط کنونی در تصمیمات منطقه نقش‌آفرینی می کند، یادآور شد: این به دلیل قدرت جمهوری اسلامی ایران است چراکه کشوری که قدرت و اقتدار نداشته باشد ذلیل است و باید فرمانبردار دیگر کشورها باشد.

وی قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش سپاه، نیروهای امنیت و انتظامی دانست و خاطرنشان کرد : باید پیشانی آنها را بوسید و به آنها افتخار کرد چراکه سرزمین ایران را آبرومندانه حفظ کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات