خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

چادر سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه چادر سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب است، گفت: زنان و دختران نجیب ایرانی برای حفظ حرمت و احترام خود و برای سالم سازی محیط اجتماعی خویش و برای دور نگه داشتن خود و جامعه از آلودگی از حجاب برتر استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۶۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
چادر سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب
حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تأکید بر رعایت عفاف و حجاب، اظهار داشت: در آیات و روایات و روش عملی زنان مسلمان همواره چادر یا پوششی شبیه آن مورد استفاده بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به آیات قرآن کریم و روایاتی و احادیث موجود می توان یک قاعده کلی استنباط کرد و آن قاعده این است که هر چقدر زن با نامحرم کمتر ارتباط داشته باشد و خود را از انظار نامحرمان دور کند برای او و جامعه بهتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: در بین پوشش ها نیز آنچه زن را بهتر می پوشاند و نظرهای کمتری را به متوجه می کند حجاب برتر و همان چادر است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام از راه‌های مختلف می خواهند زشتی محرمات و معاصی و منزلت حیا، عفت و چادر را از بین ببرند از همین رو به شیوه های مختلف در اذهان جوانان القا می کنند که ارزش شخصیت و تمدن در لباس‌های زننده و آن چنانی است.

شیرزادی با گفت: در چنین موقعیتی باید زنان و دختران مسلمان هوشیار باشند و با پوشش مناسب و شایسته خویش پاسخ دندان شکنی به این خود باختگان بدهند و دیگران را نیز به پوشش برتر تشویق کنند.

وی با بیان اینکه همیشه نباید به جوانب سختی مسائل توجه کرد، افزود: ما باید نسبت به مسائلی که دشمن رابه وحشت می اندازد حساس باشیم و بکوشیم تا آنها را تقویت کنیم و چادر یکی از آنها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان دلایل برتری چادر اظهار داشت: یکی از دلایل برتری چادر بر سایر پوشش ها این است که هویت ما بوده و از گذشتگان و ایرانیان باستان به ما رسیده است.

وی عنوان کرد: اظهار نظر در مورد هر علم و حرفه و کاری باید از سوی متخصص آن فن و رشته باشد و در مسائل اسلام با آن همه وسعت و ابعاد مختلف نیز باید به نظر مراجع عظیم الشأن که متخصصان و دین شناسان واقعی هستند مراجعه کرد و از نظر آنها نیز چادر حجاب برتر است.

شیرزادی با اشاره به اینکه چادر مشکی به منزله حرمت و احترام است، گفت:چادر ادب، کرامت، حیا و عفت و مرز آداب است و نشان می دهد که در این محدوده باید حریم نگه داشت و به صاحب حرم با دیده احترام و ادب نگریست و زنان در واقع با چادر بین خود و مردان نامحرم مرزی عاقلانه ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه چادر سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب است، عنوان کرد: زنان و دختران نجیب ایرانی برای حفظ حرمت و احترام خود و برای سالم سازی محیط اجتماعی خویش و برای دور نگه داشتن خود و جامعه از آلودگی از حجاب برتر استفاده می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات