خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجاب و عفاف هدف نیست و وسیله است، گفت: تمام اینها ابزار و وسیله هستند برای اینکه ما ولایت را نگه داریم و حریم ولایت آسیب نبیند و امروز مهمترین وظیفه ما این است.
کد خبر: ۸۸۸۷۰۲۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
حجاب و عفاف وسیله است تا حریم ولایت آسیب نبیند
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، همایش عفاف و حجاب با حضور نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، رییس اداره اوقاف ملایر و همسر شهید مدافع حرم شهید «حیدر ابراهیم خانی» به همت بسیج جامعه زنان و حوزه فاطمه الزهرا (س) در مقبره سیف الدوله ملایر برگزار شد .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: از حماسه ای که شیر زنان ایران اسلامی در راهپیمایی عفاف و حجاب آفریدند خوشحال و مسرورهستم .

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به شهدای مدافع حرم و شهید «ابراهیم خانی» گفت: امروز خون شهدای مدافع حرم به ثمر رسیده و ما شاهد آزادی حلب و موصل بودیم و به زودی قدس شریف نیز آزاد خواهد شد و این وعده الهی است.

وی با اشاره به اینکه در هفته عفاف و حجاب در چند مصاحبه انتقاد کردم به بعضی از این برنامه ها گفت: نباید برنامه های عفاف و حجاب ما ویژه چادری‌ها و محجبه ها باشد چراکه آنها خود محجبه هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه هر کدام از شما که چادر به سر دارید یک سفیر برای حضرت زینب(س) هستید، افزود: امروز کشور ما اینگونه می تواند بیمه شود.

وی ادامه داد: من در اعتکاف نیز بارها گفته ام امروز خانم محجبه باید به نوعی در بین خانواده و اقوام خود عمل و رفتار کند که الگو و اثرگذار باشد.

آزادیخواه یادآور شد: خانم محجبه در مهمانی‌ها، جلسات زنانه، در مجالس روضه و مراسمی که معمولا خانم‌ها دور هم جمع می شوند باید مانند نگین بدرخشد و زینبی عمل کند و آن عفت و پاکدامنی خود را طوری عرضه کند که بقیه زنان نیز از او الگوبرداری کنند و اگر غیر از این باشد هنر نیست.

وی افزود: شما باید طوری رفتار کنید که حجاب زنان را برایشان نگه بدارید و گرنه خودتان که حجاب دارید و این همایش‌ها و جلسات دیگر نیاز نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حجاب فقط در چادر نیست در منش، رفتار، نظم، اخلاق، جذابیت و مستجمع همه جمالات و مستکمل همه کمالات است و حجاب معنایش این نیست که فقط چادر سر کند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف هدف نیست و وسیله است، بیان کرد: تمام اینها ابزار و وسیله هستند برای اینکه ما ولایت را نگه داریم و حریم ولایت آسیب نبیند و امروز مهمترین وظیفه ما این است.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: در جلسات دیده‌ایم خانمی با حجاب محفوظ و پوشیده می‌آید اما حرف از عدالت جنسیتی می زند و شعار غربی‌ها را سر می‌دهد و ضد آموزه های ولایت سخن می گوید، این حجاب، حجاب شیطانی است ما حجاب زینبی می خواهیم حجاب محتوایی می خواهیم حجاب بدون محتوا به‌درد نمی خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات