خبرهای داغ:
فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) نهاوند عنوان کرد

حفظ آگاهانه عفاف و حجاب عامل موثر در برابر هجوم فرهنگ غرب

فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) نهاوند با بیان اینکه دین اسلام، حجاب )پوشش( و حریم عفاف و حیا را برای ما مشخص کرده است، گفت: اگر زن این حریم را آگاهانه حفظ کند عامل موثری برای مبارزه با تجمل گرایی و ایستادگی در برابر ورود و هجوم فرهنگ غرب خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۱۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
حفظ آگاهانه عفاف و حجاب عامل موثر در برابر هجوم فرهنگ غرب
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب در حوزه فاطمه الزهرا(س) نهاوند با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت این حوزه برگزار شد .

معصومه حمیدی در این جلسه اظهار داشت: تردیدی نیست که بیشتر تجملات و تشریفات از ناحیه بانوان بر جامعه تحمیل می‌شود و زنان نیز علاقه شدیدی به نمایش و خودآرایی دارند و اگر قانون و مرزی در کار نباشد می خواهد تا آنجا که ممکن است زیورها و زرق و برق زندگی خود را به دیگران نشان دهد .

وی افزود : دین اسلام، حجاب )پوشش( و حریم عفاف و حیا را برای ما مشخص کرده است و اگر زن این حریم را آگاهانه حفظ کند عامل موثری برای مبارزه با تجمل گرایی و ایستادگی در برابر ورود و هجوم فرهنگ غرب خواهد شد .

فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) نهاوند گفت: یکی از پدیده های شوم سلطنت پهلوی، موضوع کشف حجاب بود که با دریدن چادرها و روسری‌ها از سر زنان این عمل ناشایست را گسترش داد و اعتراض مردم انقلابی ایران را به بار آورد که گوشه ای از این اعتراضات در مسجد گوهرشاد باعث به شهادت رسیدن جمعی از مرد و زن مسلمان ایرانی شد .

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما است که در جمع‌هایی که حضور پیدا می‌کنیم از این کلمه مقدس دفاع کنیم و حتی در شبکه‌های اجتماعی حجاب و عفاف را مورد بررسی قرار دهیم و برای حفظ آن تلاش کنیم .

حفظ آگاهانه عفاف و حجاب عامل موثر در برابر هجوم فرهنگ غرب 

انتهای پیام/

ارسال نظرات