خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد
مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش مؤثر هنرمندان در جامعه بر انجام کار فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به عفاف و حجاب با همکاری هنرمندان و سپاه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۶۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
ضرورت ورود هنرمندان برای آگاه‌سازی جامعه نسبت به «عفاف و حجاب»
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، احمد اکبری در عصر شعری که با مضامین عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب به میزبانی کانون بسیج هنرمندان ملایر برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «آتش به اختیار» اظهار داشت: «آتش به اختیار» به معنی انجام هر کاری نیست بلکه به معنای انجام کار فرهنگی در راستای رفع شبهات از جمله فلسفه بدحجابی است.

وی افزود: دشمن میلیاردها دلار برای از بین بردن حجاب و عفاف زنان هزینه می کند و با ایجاد این شبهه که حجاب برنامه ای ساخته مسلمانان امروزی است، هدفش از بین بردن ارزش و جایگاه مادران ایرانی است.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه ملایر با اشاره تاریخچه حجاب قبل از اسلام و نقش رضا پهلوی گفت: رضا خان پهلوی به اعتراضات مردم مشهد در مسجد گوهر شاد به بی حجابی با به خاک و خون کشاندن مردم و همچنین مردم شهر دیگر پاسخ داد تا مردم زندگی خلاف اسلامی و غرب از جمله اشرافی گری و بی بند باری را قبول کنند و این مقدمه گسترش بی حجابی بوده است .

وی با اشاره به نقش مؤثر هنرمندان در جامعه خاطرنشان کرد: هنرمندان با هنرشان مردم را با تاریخ آشنا و در کارهایی فرهنگی حضور فعال داشته باشند.

اکبری تصریح کرد: امروز نیز عدم شناخت و معرفت نسبت به حجاب سبب شده که دختران ما حجاب فاطمی را رعایت نکنند و اینجا انجام کار فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به عفاف و حجاب با همکاری هنرمندان و سپاه بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات