خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان:

روز قدس لیله القدر اسلام است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فضیلت حضور در راهپیمایی روز قدس از فضیلت احیای شب ها قدر کمتر نیست به ضرورت حضور در این عرصه پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در تعبیری روز قدس را لیله القدر اسلام نامیدند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۹۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

روز قدس لیله القدر اسلام استسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: امام راحل مبنای روز قدس را در سال 58 با هدف حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان بنا نهاد و آن را روز حمایت از اسلام نامید.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس بعد از فرمان امام راحل سال به سال پر رنگ ‌تر و با شکوه‌تر برگزارمی شود، افزود: مردم با سردادن شعارهای کوبنده ضمن اعلام نفرت و انزجار خود به جنایت‌های رژیم غاصب حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب اعلام می دارند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه روز قدس از جمله یادگارهای امام خمینی(ره) است، گفت : به فرموده امام راحل در روز قدس باید اسلام را احیا کرد و مردم مسلمان جهان نباید از ستمی که ستمگران بر ملت مظلوم روا می کنند غافل بمانند.

وی در خصوص اهمیت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: اهمیت این حضور به حدی است که هرساله مردم ولایی با حرکت در مسیر حق پشتوانه‌ مردم مظلوم فلسطین بوده و موجب دلگرمی و روحیه بخشی به آنها می شوند.

سیاهوشی با بیان اینکه فضیلت حضور در راهپیمایی روز قدس از فضیلت احیای شب ها قدر کمتر نیست به ضرورت حضور در این عرصه پرداخت و عنوان کرد: مقام معظم رهبری در تعبیری روز قدس را لیله القدر اسلام نامیدند، بنابراین بر اساس آموزه های دینی همه در برابر ظالمان مسئولیت دفاع از مظلوم را برعهده داریم و بر همه واجب است در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و برائت از عمل ننگین رژیم غاصب درراهپیمایی شرکت کنند.

وی روز قدس را روز خنثی كردن توطئه فراموشی مسأله فلسطين دانست و یادآور شد : شرکت مردان و زنان روزه دار در راهپیمایی عظیم حمایت از انقلاب انتفاضه و تجدید بیعت با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام /


ارسال نظرات