خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) ناحیه نهاوند:

راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مستضعفین است

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) ناحیه نهاوند روز قدس را، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان خواند و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مستضعفین است.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۱۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
طاهره روستایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت در این ماه پر فیض و برکت، درباره اهمیت قدس و فلسطین اظهار داشت: فلسطین سرزمینی است که اولین قبله مسلمانان در آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه این شهر به طور یکسان، برای پیروان هر سه دین ابراهیمی، مقدس و قبله امت های قبل نیز بوده است، تصریح کرد: مسجدالاقصی از جهت دیگری نیز برای مسلمانان حائز اهمیت است و آن، قداست و اهمیت معراج پیامبر اکرم(ص) است که از مسجدالحرام به قصد مسجدالاقصی و از آن جا به آسمان ها صورت پذیرفت.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) ناحیه نهاوند درباره دستاورد روز جهانی قدس افزود: حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، بسترهای لازم برای محو غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار را هدف قرار دادند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) این روز را «روز حیات اسلام» دانستند، ادامه داد: وقوع بیداری اسلامی در منطقه، جزو اولین آثار حرکت بی مانند حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم جایگاه واقعی قدس و نمادسازی از آن با عنوان روز قدس بوده است که اجازه نداد مسئله قدس در فلسطین محدود شود.

روستایی با بیان اینکه روز قدس، نمایشگر قدرت و عظمت مسلمان است، گفت: ما مسلمانان باید با حضور پرشور در راهپیمایی این روز، اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش دهیم.

وی همچنین روز قدس را، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان خواند و ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مستضعفین است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) ناحیه نهاوند افزود: این راهپیمایی کاری به مسلمان و غیر مسلمان ندارد و شعار این روز شعار دفاع از مستضعفین است و یکی از شعارهای امام خمینی(ره) که هیچ گاه کهنه نمی‌شود، همین مسئله دفاع از مستضعفین دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران نیز بر پایه شعور سیاسی و هم بر اساس تعهد دینی، هر ساله با شور و بصیرت بیشتری در این راهپیمایی شرکت می کنند، تا زمانی که به خواست خداوند متعال شاهد آزادی فلسطین عزیز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات