خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

امروز اسرائیل از هر روز دیگری ضعیف‌تر شده است

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه امروز اسرائیل از هر روز دیگری ضعیف‌تر شده است، گفت: تولد نامشروع جریانی که ضلع دوم توطئه غرب در منطقه اسلامی است درصدد حمایت از تفکر صهیونیسم است و منطقه ای را ایجاد می‌کنند که اسرائیل بتواند نفس بکشد و فرصتی برای احیای خودش فراهم کند.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۰۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس به تاریخچه شکل گیری اشغال سرزمین های فلسطین اشاره و اظهار کرد: رژیم منحوس اسرائیل و کسانی که از او حمایت می کردند با غصب حق مردم که در فلسطین ساکن بودند، زمین های آنها را به تصاحب خود در آوردند.

وی با بیان اینکه اشغال فلسطین توطئه ای برای مهار اسلام توسط انگلیس که دران زمان قدرت اصلی در سطح بین المللی بود، افزود: انگلیس با همکاری فرانسه و کشورهای همسو در این راستا حرکت کرد که با حمایت های امریکا ادامه یافت.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا کل سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورد به ضرورت حمایت کشورهای مسلمان از فلسطین پرداخت و بیان داشت: حق تاریخی مردم فلسطین و حق عموم جهان اسلام است تا از قبله نخست مسلمین حمایت کنند و آن قبله را همچنان محترم بشمارند بنابراین در برابر غصب باید حمایت جهانی از فلسطین و آرمان های فلسطین اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به تداوم اشغال بیت المقدس قبله اول مسلمین و ستم های رژیم صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین از اقدام امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز قدس به عنوان کار خارق‌العاده یاد کرد و اظهار داشت : روز قدس یادگار امام(ره) است که با درایت و تیزبینی مردم را پشت آرمان های اسلام و فلسطین آوردند و موجب تبلور قدرت مردمی در اشکال مختلف جهان اسلام، حزب الله، مقاومت اسلامی و... شدند.

فریادرس با بیان اینکه امروز اسرائیل از هر روز دیگری ضعیف‌تر شده، به حمایت‌های حامیان اسرائیل و جریان های تکفیری از این رژیم غاصب اشاره و عنوان کرد: تولد نامشروع جریانی که ضلع دوم توطئه غرب در منطقه اسلامی است درصدد حمایت از تفکر صهیونیسم است و منطقه ای را ایجاد می‌کنند که اسرائیل بتواند نفس بکشد و فرصتی برای احیای خودش فراهم کند.

وی در همین خصوص با اشتباه دانستن تفکر این جریان با تاکید بر اینکه خیزیش مردمی در حمایت از فلسطین و آرمان های قدس و جهان اسلام امروز تمام مرزها را درهم نوردیده است، تصریح کرد: امروز شاهد حرکت های مردمی توانمند در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و کشورهای جهان اسلامی هستیم که روز به روز قدرتمندتر می شود که این نشان از تحقق فرموده چند سال پیش امام خامنه ای(مد ظله العالی) در اینکه «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، است.

وی ایجاد اقدامات تروریستی در فلسطین و منطقه را در راستای ایجاد شکاف بین مسلمانان و مشغول‌سازی آنها برای فراموشی آرمان های فلسطین و جهان اسلام دانست و یادآور شد: آنها با این اقدام به دنبال احیای خودشان هستند اما حضور حداکثری مسلمانان در مراسم روز قدس نشان خواهد داد به هیچ وجه اهداف آنها محقق نخواهد شد و مردم با وجود مسائل و مشکلاتی که دارند در برابر اسرائیل ایستادگی و از آرمان های انقلاب حمایت خواهند کرد.

فریادرس با بیان اینکه اعلام حمایت هرچند در حد شعار تاثیرات فراوانی در جهان به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شعارهایی که توسط مردم مسلمان در روز قدس مطرح می شود حقانیت فلسطین و ظالم بودن دشمن را می رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار