خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ما در دفاع مشکلی نداریم و اسراییل دیگر برای ما تهدید نیست و به یک ارتش بی خاصیت تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۵۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
اسراییل برای ما تهدید نیست و به یک ارتش بی‌خاصیت تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان ، سردار مهدی فرجی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در همدان این روز را یادآورنده حماسه ها، ‌رشادت ها، شهادت ها و پیروزی خون بر شمشیر است، اظهار داشت:‌ امام راحل با اقدامی هوشمندانه در سال 58 پیامی صادر کردند که آخرین جمعه ماه رمضان به روز جهانی قدس نامگذاری شود.

وی با بیان اینکه با پایه‌گذاری روز جهانی قدس رویش خوبی ایجاد شد، افزود: ‌تمام مشکلاتی که امروز در منطقه وجود دارد به دنبال این هستند که آرمان‌های فلسطین و قدس به فراموشی سپرده شود.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اسراییل از روز قدس به شدت وحشت دارد، تصریح کرد ‌ در زمان‌های گذشته روز قدس در راهپیمایی در خیابان‌ها خلاصه می‌شد که البته این ارزشمند است اما در شرایط کنونی شاهد این هستیم که رزمندگان ما در مرزهایی اسراییل و در مرز کشورهایی آن رژیم غصب کرده شعار «مرگ بر اسراییل» سر می‌دهند و حضور رزمندگان و مدافعان حرم این موضوع ر ا حل کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی رزمندگان استان همدان با بیان اینکه آن‌ها مایه افتخار استان همدان هستند، تأکید کرد:ما در دفاع مشکلی نداریم و اسراییل دیگر برای ما تهدید نیست و به یک ارتش بی خاصیت تبدیل شده است.

سردار فرجی با بیان اینکه سخت ترین جنگجویان داعشی و اعضای النصره هستند که در مقابل یک گروه رزمنده ایرانی پابه فرار می‌گذارند، گفت: ‌اسراییل دیگر خاصیت ندارد و بیشتر از طریق جنگ روانی کار خود را پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه تشکیل نیروی مردمی و بسیج در سوریه بسیاری از مسایل را حل کرده است، اظهار کرد : این مهم فکر و ایده شهید «همدانی» بود.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرموده چند روز اخیر مقام معظم رهبری که «هر نفری که در روز قدس در خیابان حضور می یابد به سهم خود به امنیت کشور و امنیت ملت و دستاورد های انقلابش کمک می کند»، افزود: حضور حماسی شما در مراسم راهپیمایی همچون کار مدافعان حرم بود.

* آمریکا به شدت از روز قدس وحشت دارد

وی با بیان اینکه گروه های تروریستی در صدد کمرنگ کردن روز جهانی قدس بودند، تصریح کرد: با این وجود امسال مراسم روز قدس پررنگ‌تر و باشکوه‌تراز هر سال برگزار شد.

سردار فرجی اضافه کرد: هزینه روز قدس برای ملت های مسلمان حضور مردم در صحنه است اما آنها هزاران میلیارد هزینه می‌کنند تا روز قدس بازتابی نداشته باشد.

وی بابیان اینکه استکبار جهانی از سال ۱۹۴۸ قدس قبله اول مسلمانان را با فشار و زور غصب کرده است، افزود: آمریکا به شدت از روز قدس وحشت دارد و ما این را در سوریه، لبنان و جبهه های مقاومت به عینه شاهد بودیم.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه با مطرح کردن جنایت های رژیم صهیونیستی آمریکا به وحشت می افتاد، گفت: آمریکا با تمام توان و امکانات سعی در حفظ اسرائیل دارد و حیثیت خود را در این راه خرج کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن سند 2030 آن را طرحی کاملا اسرائیلی با ظاهری بسیار زیبا دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری به جا و به موقع نسبت به این سند اعتراض و اجرای ان را متوقف کرد.

سردار فرجی با اشاره به اینکه برخی افراد در برابر متوقف کردن اجرای آن مقاومت می کنند، افزود: نتایج شعارهایی که در حوزه بهداشت و درمان با مفهوم فرزند آوری که «زندگی بهتر با فرزند کمتر» حاصل می شود امروزه در جبهه های مقاومت کاملا مشهود است و اگر این سند اجرایی شود ما رزمنده ای در جهان اسلام نخواهیم داشت.

وی در تشریح آخرین وضعیت جبهه های مقاومت با بیان اینکه هر روز پیروزی‌های بزرگ در جبهه‌های مقاومت حاصل می شود، تاکید کرد: آمریکا با تمام توان به منطقه آمده ولی رزمندگان ما شجاعانه، با رشادت و شهامت به پیش می روند.

* حضور رزمندگان همدان در جبهه های مقاومت حضور کلیدی و به موقع بود

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: در شرایطی که سردار شهید «همدانی» وارد سوریه شد بشار اسد در حال سقوط بود ولی امروز شاهد امنیت و آرامش مردم سوریه هستیم که این حاصل تلاش مدافعان حرم است.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز از یک رزمنده مدافع حرم با لباس ساده و یک سلاح کلاش که در صحرا در گذر است وحشت دارد، ابراز داشت : این در حالی است که نیروهای آنها از بهترین تجهیزات و امکانات و هواپیماهای F16 برخوردار هستند.

سردار فرجی با بیان اینکه امریکا در جبهه های مقاومت به وسط میدان آمده و هر کسی را که توانسته بعد از آموزش ، تجهیز و سازماندهی وارد سوریه کرده است، بیان داشت : با این وجود هیچ غلطی نتواسته بکند و ما نیروهای آنها را به هلاکت رسانیدم که البته از هلاکت این نیروها خوشحال نیسیتم چرا که آنها از جنس خودمان هستند و اغفال آمریکا شده اند و بهتر بود که این افراد نیز در کنار ما اسرائیل را به هلاکت می رسانند.

وی در ادامه سخنان خود حضور رزمندگان در جبهه ها مقاومت را حضوری بی نظیر دانست و تاکید کرد : حضور رزمندگان همدان در جبهه های مقاومت حضور کلیدی و به موقع بود .

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تاکید بر قدرشناسی از زحمات و رشادت های رزمندگان مدافع حرم استان با اشاره به ویژگی های شخصیتی آنها اظهار داشت : بنده آنها را در محلی که معادل با 5 کربلا بود آزمودم و با وجود اینکه هر جنگجوی چچنی از نظر تجهیزات و آموزش 10 رزمنده ما را حریف است، رزمندگان ما حرکت‌های بی نظیری از خود نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه رزمندگان همدان جزو فاتحان مناطق اشغال شده توسط نیروهای تروریستی هستند که گمنام بدون هیچ انتظار و منتی در جبهه ها مقاومت حضور یافتند، عنوان کرد: بیش از 50 درصد رزمندگان همدانی از اقشار مردمی، نیروهای ادارات و بسیجیان محلات هستند و این طرز تفکر که تمامی رزمندگان از نیروهای کادر سپاه هستند، غلط است.

سردار فرجی حضور مدافعان حرم در جبهه ها را آگاهانه و داوطلبانه خواند و اضافه کرد: برخی افراد حضور رزمندگان را به مادیات گره می زنند در صورتی که بسیاری از رزمندگان سرمایه خود را در اختیار جبهه مقاومت گذاشتند و علاوه بر این هیچ کس به خاطر پول و مادیات جانش را در دست نمی گیرد که به جبهه جنگ رود.

* ارسال 34 محموله سنگین حمایتی از استان همدان به سوریه

وی با بیان اینکه رزمندگان همدان کم توقع ، کم حرف، کم هزینه ، پرکار و پرثمر هستند به نقش آفرینی آنها در جبهه های مقاومت اشاره و بیان کرد : تجربه ای که رزمندگان استان همدان به لحاظ مهارت و حضور مستمری که در جبهه مقاومت دارند شاید کمتر استانی داشته باشد.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان نقش رزمندگان همدان در جبهه های مقاومت و دفاع مقدس را به یاد ماندنی و بی بدیل دانست و عنوان کرد: رزمندگان همدان در تمام موقعیت های بحرانی پیشتاز هستند در عملیات هایی که حضور داشتند جانانه جنگیدند و آبروی استان را حفظ کردند که باید به آنها افتخار کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نحوه اعزام نیروهای به جبهه مقاومت داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی را به عنوان مهم ترین فاکتور در این مضوع دانست و اضافه کرد : از متقاضیان تست میدان تیر و آمادگی جسمانی و روحی گرفته می‌شود تا مشخص شود که آیا توانایی حضوردر جبهه مقاومت را دارند.

سردار فرجی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مردم استان همدان از جبهه های مقاومت آن را مایه غرور و استان دانست و ابراز داشت : تاکنون 34 محموله سنگین حمایتی از سوی استان همدان به سوریه ارسال شده که بیشتر این کمک ها برای مردم رنج دیده سوریه است.

وی جنگ تروریست ها را جنگ آمریکا و اسرائیل دانست و یادآور شد: این کشورها داعش را حمایت می کنند و ارتش سوریه در حال جنگ با یک گروه تروریستی نیست بلکه با ارتش منطقه درگیر است چراکه یک گروه تروریستی نمی تواند در یک لحظه 200 خودروی انتحاری را منهدم کنند.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان به ویژگی‌های شخصیتی آنها اشاره و خاطرنشان کرد: این شهدا به استان آبرو داده اند و همه ما در برابر آنها و فرزندانشان مسئول هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات