خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

روز قدس جهانی کردن زخم عمیقی وارد شده بر پیکره اسلام است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از ابتکارات امام راحل برای جهانی کردن زخم عمیقی بود که توسط قدرت های بزرگ جهان بر پیکره اسلام وارد شده بود.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۱۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت : نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از ابتکارات امام راحل برای جهانی کردن زخم عمیقی بود که توسط قدرت های بزرگ جهان بر پیکره اسلام وارد شده بود.

وی افزود: اگر امام راحل با دم مسیحایی و هوشمندی خارق العاده خود بحث روز قدس را مطرح نمی‌کرد امروز در اکثر کشورهای دنیا شاهد فریاد مردم برای احقاق حق حقوق از دست رفته مردم فلسطین نبودیم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با این اقدام امام (ره)، رژیم صهیونیستی در لاک دفاعی فرورفت، گفت : رفتن در لاک دفاعی و بسنده کردن رژیم صهیونیستی به همان مقدار غصب شده حاصل ارائه ابتکار بدیع امام(ره) به جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه حمایت‌ و پشتیبانی مسلمانان از مردم مظلوم و مقاومت در مقابل غاصبان و ظالمان، دست رژیم صهیونیستی را از دیگر سرزمین‌های اسلامی قطع کرده است، ابراز داشت: بدون تردید اگر روز قدس را امام پیش‌بینی نمی‌کرد امروز شاهد حضور رژیم صهیونیستی در کشورهای در کشورهایی همجون اردن، مصر، عراق، لبنان و سوریه بودیم.

قاسمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان متوليان روز قدس، الگو و سرمشقی براى ديگر ملت‌ها شده‌اند و امام(ره) اجماع جهانی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست ایجاد کرده افزود: امروز شاهد این هستیم که به جز 60 کشور اسلامی بسیاری از مسلمانان کشورهای غیر اسلامی و همچنین یهودیان علیه رژیم صهیونیستی درروز قدس با برگزرای راهپیمایی از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران بنیانگذار فریاد عدالت‌خواهی برای همه مسلمانان هستند، حضور مردم در راهپیمایی را نشانه‌ای از وحدت مسلمانان با یکدیگر دانست و تاکید کرد: ما در روز قدس حقوق برباد رفته ملت مسلمان فلسطین را فریاد می زنیم و اگر اکثریت مردم فلسطین اهل تسنن هستند برای جمهوری اسلامی فرقی نمی کند چراکه فلسطین همچون ایران بخشی از جهان اسلام هست.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هر جا مردم آزاده‌ای وجود داشته باشد از فلسطین دفاع خواهد کرد، گفت: کار بزرگ امام راحل آگاهی بخشی به همه آزادی خواهان و ملت‌های مسلمان دنیا بود که مقابل توطئه ارضی و غصب یک ملت مسلمان جبهه گیری کنند.

وی آگاهی و بصیرت ملت را علت اصلی فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) که تا چند سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم اندیشمندان بزرگ دنیا و دانشمندان جهان اسلام با پیگیری روز قدس کاررا به جایی برسانند تا بدست مسلمانان روزبه روز رژیم صهیونیستی در انزوا رود.

قاسمی یادآور شد: ملت‌های مسلمان با منابع عظیم انسانی و ثروت ها ملی که در اختیار دارند باید کار را به جایی برسانند که رژیم صهیونیست ضعیف‌تر و در نهایت ریشه‌کن شود و ملت فلسطین به وطن خود بازگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات