خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: روز قدس روز مصداق بخشیدن به ولایت‌پذیری و استکبار ستیزی عالم اسلام است
کد خبر: ۸۸۷۷۶۴۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی در جمع راهپیمایان روز قدس در همدان با بیان اینکه روز جهانی قدس روز آبروی اسلام است، اظهار داشت: روز قدس روز مصداق بخشیدن به ولایت‌پذیری و استکبار ستیزی عالم اسلام است.

وی با بیان اینکه امام راحل با هوشیاری خاص در 38 سال پیش با پایه گذاری روز قدس تمام نقشه های عالم کفر را در رابطه با‌ غیرت ستیزی از مسلمانان نقش بر آب کرد به اهمیت روز جهانی قدس پرداخت و ابراز داشت: به فرموده امام(ره) اگر مسلمانان جهان گرد هم آیند و هر کدام فقط یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد اسرائیل را سیل خواهد برد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیست قصد در خدشه دار کردن غیرت مسلمانان داشت، گفت: امام روحیه حماسه عزت و غیرت و روحیه مقاومت را به مسلمانان برگرداند و در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاششان این بود که ابتدا فلسطین و در مراحل بعدی دیگرکشور های مسلمان را آشغال کند.

وی با بیان اینکه افرادی قصد در فراموش کردن مسئله فلسطین دارند، تصریح کرد:‌ امروز روز فلسطین، روز بحرین، یمن، سوریه، عراق و افغانستان است و امروز روز تمام مسلمانان مظلوم و ستمدیده جهان است.

نقوی در واکنش به تغییر ولیعهد عربستان اظهار کرد: ‌دولت‌های خود فروخته عرب هوس کرده‌اند مدام ولیعهد و وزیر امورخارجه خود را عوض کنند و به آن‌ها می‌گوییم هرچه پست تر و جنگجوتر و رذل‌تر و کینه توز داری به میدان بیاور اتفاقاً ما خوشحال هستیم که کسی را آورده ای که بر حسب تحلیل ما این افراد کسانی هستند که نابودی آل سعود را نزدیک‌‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات