خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گیان با تأکید بر تربیت ولایی فرزندان گفت: یکی از نشانه های فرزندان صالح آن است که اهل ولایت و محبت خاندان رسالت باشند.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۶۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
اهل ولایت و محبت خاندان رسالت یکی از نشانه‌های فرزند صالح

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام احمدمراد کیانی در جمع بسیجیان حلقه صالحین پایگاه فتح کیان اظهار داشت: پیروی از کفار جز نابودی چیزی در پی ندارد آنچه نجات بخش است فقط راه خداست که سعادت و بهشت رضوان را در پی دارد‌ .

وی با تأکید بر تربیت ولایی فرزندان افزود: شیعیان محبت اهل بیت(ع) را دارند و معتقد به امامت و ولایت پیشوایان معصوم هستند، رهبری آنان را پذیرفته اند و درغم وشادی اهل بیت(ع) غمگین و شاد می شوند.

امام جمعه موقت گیان تصریح کرد: شیعیان مقام و فضیلت اهل بیت(ع) را قبول دارند و به امام زمان معتقد و به ظهورش منتظر هستند و مجموعه اینها به معنای ولایت داشتن است .

وی با بیان اینکه فرزندان صالح یک افتخار و نعمت است، گفت: یکی از نشانه های فرزندان صالح آن است که اهل ولایت و محبت خاندان رسالت باشند.

کیانی با اشاره به آیه 23 سوره شورا ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم به پیامبر(ص) توصیه می کند که به مردم بگوید برای انجام رسالت، از شما اجری نمی‌طلبم مگر مودت نزدیکانم.

انتهی پیام/

ارسال نظرات