خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن گفت: روز قدس روز طنین اندازی شعار «مرگ بر آمریکا» است که به وسیله رژیم صهیونیستی در منطقه به جان امت اسلامی افتاده اند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۸۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
روز قدس روز طنین اندازی شعار «مرگ بر آمریکا» است
سمیه بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اهمیت روز قدس و بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمنان بسیاری تلاش کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند در طول سال‌ها که روز قدس را که نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل است، تضعیف کنند.

وی افزود : روز قدس فقط روز نشان دادن نفرت مسلمانان از اسراییل غاصب است و حضور مردم روزه دار باعث دلگرمی مظلومان می شود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن گفت: با توجه به اتفاقات منطقه و حمله تروریستی کور عوامل استکبار جهانی امسال با تمام توان شعار «مرگ بر آمریکا و اسراییل» را کوبنده تر از همیشه فریاد می زنیم و با شهدا عهد و پیمانی ناگسستنی خواهیم بست که انتقام خون‌های پاک آنها را بگیریم .

وی ادامه داد: مسبب تمام این ناامنی های منطقه اسراییل و آمریکا است و آمریکا و متحدانش بدانند بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «اسراییل 25 سال دیگر را نخواهد دید» و این غده سرطانی از روی زمین محو خواهد شد.

بروجردی یادآور شد: روز قدس روز طنین اندازی شعار «مرگ بر آمریکا» است که به وسیله رژیم صهیونیستی در منطقه به جان امت اسلامی افتاده اند.

وی اظهار داشت :بسیج به عنوان دست و بازوی ولایت و بدنه گسترده جامعه گوش به فرمان رهبر و آماده است و در شرایطی که مقام معظم رهبری افق‌های آینده جهان اسلام را پیش روی ترسیم کرده است تا لحظه ای که جان در بدن دارد از مسلمانان که مورد ظلم قرار گرفته اند در هر خط و مرزی دفاع می‌کنند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن افزود: روز قدس روز اسلام است، روز خروش مسلمین علیه کفر جهانی و طاغوت‌های زمان بسیج خواهران نیز که به نوبه خود جمعیت کثیری از زنان آگاه و بصیر سرزمین ما را در بر گرفته در روز قدس خواهد آمد تا عرصه را بر شیاطین روزگار تنگ و اعلام کند ما تا اخر ایستاده ایم.

وی ابراز داشت: روز قدس با اخلاص و با تمام توان فریادهایمان را بر سر اسرائیل و آمریکا خواهیم کشید و داد عدالتخواهی سر خواهیم داد و با حضور خود در وعده‌گاه مسلمین جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز پر شکوه قدس مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه خواهیم زد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات