مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

حمایت از فلسطین یک تکلیف و وظیفه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان حمایت از فلسطین را یک تکلیف و وظیفه دانست و گفت: پیام روز قدس برای اسرائیل غاصب و دشمنان جهان اسلام این است که در مقابل آنها هیچ گاه کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۸۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

حمایت از فلسطین یک تکلیف و وظیفه استحجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه‌ ماه رمضان نشأت گرفته از فرمان امام (ره) است، اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با رژیم خودخواه، خودمحور و رژیم غاصب صهیونیست است که سال به سال رونق بیشتری در میان ملت‌های مسلمان پیدا کرده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که مسلمانان باید امت واحده و متحد با هم باشند، افزود: اتحاد مسلمانان محدود به یک فضای مکانی و یک کشور خاص نمی‌شود و هر مسلمان درهر جای دنیا باید نسبت به دیگر مسلمانان در حل مشکلات احساس وظیفه کند و اهتمام لازم را داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اشغال بخشی از کشور فلسطین توسط رژیم صهیونیستی دربیش از 60 سال عنوان کرد: این بخش اشغال شده بخشی از جهان اسلام است بنابراین در قبال این اشغال و غصب باید مسلمانان ایستادگی و نهایت تلاش را داشته باشند تا این پیکره غصب شده دوباره به پیکره جهان اسلام برگردد.

وی حمایت از فلسطین را یک تکلیف و وظیفه دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه نمی‌توانیم حضور فیزیکی و کمک تسهیلاتی در این خصوص داشته باشیم حداقل کار در این خصوص حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس با سر دادن شعار علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

گنجعلی در خصوص پیام روز قدس اظهار داشت: پیام روز قدس برای اسرائیل غاصب و دشمنان جهان اسلام این است که در مقابل آنها هیچ گاه کوتاه نخواهیم آمد و به اینکه شما همواره با مسلمانان دشمن هستید اعتقاد داریم کما اینکه قرآن می فرماید یهودی‌ها دشمنان دیرینه اسلام بودند و هستند و پیامبر(ص) در زمان خود بیشترین دشمنی ها را از یهودی ها دید.

وی در خصوص دومین پیام روز قدس به ایجاد امید در بین مردم بخش غصب شده از پیکره اسلام اشاره و تاکید کرد: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس این امید را به فلسطین می دهد که این مسلمانان پشتیبان آنها هستند و پا در مسیر حق گذاشته و انزجار و تنفر خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌دارند، به این صورت که گرچه نمی توانیم درآن مکان حضو یابیم ولی حداقل با زبان و لفظ از شما حمایت خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور دلگرمی و پشتوانه‌ مردم مظلوم فلسطین بوده و قدرت آنان را در مقابله با دشمن غاصب مضاعف می‌کند بنابراین باید همه احساس مسئولیت کنیم و اتحاد خود را در روز قدس نشان دهیم که ما هم در کنار ملت مسلمان فلسطین علیه رژیم غاصب، نژاد پرست و خودمحور و خودرأی هستیم.

وی با بیان اینکه حضور ما در راهپیمایی بیانگر این است که در مقابل نظام سلطه، یار مظلومان عالم هستیم، تصریح کرد : حتی اگر ملت ستمدیده و مورد ظلم قرار گرفته غیر مسلمان باشد بر اساس آموزه‌های دینی که باید از مظلوم دفاع کرد و همچنین حس نوع دوستی باز این تکلیف بر دوش ما هست حال که این کشور غصب شده مسلمان است وظیفه ما دوچندان است.

گنجعلی با اشاره به فجایع انسانی که توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی انجام می دهد، یادآور شد: ما به دنبال حقوق حقه ملت ها هستیم و در برابر جنایت های اسرائیلی و آمریکایی فریاد برائت سر خواهیم داد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات