خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر داعش متولد شد تا فضا را برای فراموش شدن موضوع فلسطین آماده کند، گفت: طرح ایجاد داعش برای فراموش شدن فلسطین در ذهن مسلمانان با شکست مواجه شده است چراکه داعش در شرف نابودی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۷۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

داعش متولد شد تا فضا برای فراموشی موضوع فلسطین آماده شودحجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: استکبار جهانی داعش را راه‌اندازی کرد تا کاری را که اسراییل از انجام آن ناتوان بود به انجام برساند.

وی افزود: شکل‌گیری داعش توسط سازمان‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسراییل بر اساس طرحی بنام «لانه زنبور» در دستور کار قرار گرفت که از نظر آنها این بهترین راهکار برای حمایت از اسراییل بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: هدف از این طرح ایجاد بحران و نا امنی در بیرون از سرزمین های اشغالی بود تا تمرکز از روی مسئله فلسطین برداشته شود.

وی ادامه داد: «لانه زنبور» طرحی بود که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با عنوان دیگری به نام «خاورمیانه جدید» به دنبال اجرای آن بودند تا نقشه سیاسی خاورمیانه را تغییر دهند و نتایج طرح «لانه زنبور» و «خاورمیانه جدید» داعشی بود که در منطقه جولان می‌داد تا جغرافیای غرب آسیا بر اساس منافع آمریکا و صهیونیست‌ها بدون رفتن به سمت گزینه‌های پر هزینه چون جنگ مستقیم شکل دهند.

شیرزادی گفت: آمریکا در ابتدا منکر هرگونه رابطه با داعش بود اما بعد از مدتی این ارتباط با دیدار سناتورهای آمریکایی با اعضای داعش و حمایت از آنها عیان شد که مقامات آمریکایی چاره‌ای جز اعتراف ندیدند .

وی عنوان کرد: داعش متولد شد تا فضا را برای فراموش شدن موضوع فلسطین آماده کند، در روزهایی که صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و نواره غزه مشغول جنایت‌های گسترده علیه مردم فلسطین بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ملایر گفت: در چنین روزهای دوربین‌های تلویزیونی سراسر جهان تنها از داعش و اقدامات تروریستی آن می‌گفتند و داعش ابزاری برای خارج کردن نام فلسطین از مسئله اول جهان اسلام بود و در این راه برخی از کشورها ی اسلامی با آنها همراه شدند آنهایی که خود را خادمان حرمین شریفه می نامند پنهانی با رژیم صهیونیستی ارتباط داشتند و روابط پنهانی در سال‌های اخیر به صورت آشکار شد و این رابطه چیزی نبود جز تاکید صهیونیست‌ها بر تشکیل ائتلافی برای مقابله با جریان مقاومت و حفظ امنیت رژیم صیهونیستی که خود صهیونیست‌ها بر آن تاکید دارند.

وی یادآور شد: پیامدهای داعش را می‌توان در جای جای منطقه برای مردم فلسطین دید از جمله افزایش شهرک‌های صهیونیست‌نشین که همانند قارچ بر روی زمین‌های به اجبار تصرف شده فلسطینی‌ها می روید چراکه بعد از ظهور داعش در منطقه صهیونیست‌ها به ساخت شهرک‌ها در مناطق اشغالی سرعت دادند.

شیرزادی عنوان کرد: با توجه به این مسائل صهیونیست‌ها حتی دیگر علاقه ای به نشستن پای میز مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطینی ندارند و این حرکت‌های صهیونیست‌ها صدها هزار نفر از فلسطینیان را آواره و بی خانمان کرد.

وی با بیان اینکه با همه این موارد حال و روز داعش در دو کشور عراق و سوریه و اوضاع برای صهیونیست‌ها خوب نیست، گفت: طرح ایجاد داعش برای فراموش شدن فلسطین در ذهن مسلمانان با شکست مواجه شده است چراکه داعش در شرف نابودی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ملایر تصریح کرد: امروز تروریست‌های داعش در دیرالزور نیز خواب راحت ندارند و موشک‌های نقطه‌زن سپاه را بالای سر خود می بینند و در طرف دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز در سال‌های اخیر در موضع قوی تری قرار گرفته اند، قدرتی که این گروه‌ها را به تهدیدی جدی تر برای صهیونیست‌ها تبدیل کرده است .

وی با بیان اینکه اندیشه مقاومت استفاده از تمام امکانات برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی است، افزود: روز قدس روز تذکر قدرت اسلام به استکبار جهانی و مدعیان سلطه‌جوی جهان است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات