خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: مسلمانان از آرمان‌های امام(ره) در حمایت از مظلومان عقب ‌نشینی نمی‌کنند و بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم غاصب را نشان می دهند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۸۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

مسلمانان از آرمان‌های امام(ره) در حمایت از فلسطین عقب‌نشینی نمی‌کنندحسین محققی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین در خصوص اهمیت فلسطین اظهار داشت: از آنجایی که فلسطین قبله اول مسلمانان است پیامبر اکرم (ص) 13 سال به سوی این سرزمین نماز خوانده است و اینکه بسیاری از پیامبران در این منطقه بوده اند و به خدا پرستی دعوت کرده اند.

وی ابراز داشت: متاسفانه به علت بی کفایتی و ضعف برخی از حکام عرب و نیز خودخواهی و زورگویی رژیم غاصب در سال‌های اخیر، این رژیم در این منطقه برای خود سرزمین و حکومت ادعا کرده و خون بسیاری از کودکان و زنان و مردان فلسطینی را ریخته است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: فلسطین از ظرفیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است و این بهانه ای برای یهودیان صهیونیست شده است که از سال 1946 برای رسیدن به آرزوهای بلند پروازانه خود به زور وارد این کشور شوند و با ایجاد دو دستگی و تفرقه به جنگ و غارت بپردازند.

وی گفت: در یوم الله روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهیم کرد.

محققی تصریح کرد: مسلمانان از آرمان‌های امام(ره) در حمایت از مظلومان عقب ‌نشینی نمی‌کنند و در حالی که نتایج و عواقب تفرقه را دیده اند؛ بار دیگر مسلمانان و انسان های سلیم الفطرت با حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم غاصب را نشان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم با حضور سبز خود و با دهان روزه در آخرین جمعه رمضان امسال نیز همه فریادهای خود را بر سر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل منحوس خواهند زد.

انتهای پیام/



ارسال نظرات