خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

برخی درصدد تحریف شخصیت و تفکر امام(ره) هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه برخی با تحریف شخصیت و تفکر حضرت امام(ره) به دنبال تحریف اهداف انقلاب هستند، گفت: هدف امام خمینی(ره) از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی اجرای احکام الهی بود.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۷۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
حجت الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیت حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: تیزبینی و ساده زیستی از ویژگی‌های بارز ایشان بود و امام راحل با هدف الهی که داشت توانست نظام اسلامی را با کمک مردم در ایران تشکیل دهد.

وی رهبری حکومت اسلامی را متفاوت با رهبری‌های دیگر کشورهای جهان دانست و گفت: اغلب رهبران جهان از بهترین امکانات برای استفاده شخصی بهره می‌برند اما در رهبری دینی و الهی که امام خمینی(ره) نمونه بارز آن است عکس این امر صادق است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: از نگاه امام(ره) استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی و رفاه، همه از امور ضروری برای حکومت اسلامی است؛ اما این‌ها فقط مقدمه برای رسیدن مردم به اخلاق اسلامی هستند تا با فراهم شدن شرایط، افراد بتوانند به تهذیب نفس بپردازند.

وی با اشاره به دگرگون کردن افکار و اندیشه های امام راحل (ره) توسط برخی گفت: برخی با تحریف شخصیت و تفکر حضرت امام(ره) به دنبال تحریف اهداف انقلاب هستند و برای اینکه استکبارستیزی را بزنند به تحریف تاریخ اسلام، به تحریف تاریخ انقلاب و به تحریف شخصیت معمار انقلاب اقدام می کنند.

دانیالی خاطرنشان کرد: هدف امام خمینی(ره) از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی اجرای احکام الهی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات