خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

سیره امام(ره) ترویج اندیشه‌های متعالي و روشنگری برای تمام عصرها و نسل‌ها بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: سیره امام(ره) ترویج اندیشه های متعالي و روشنگری و تبیین آرمان های رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) برای تمام عصرها و نسل‌ها بود.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۶۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام(ره) با صلابت زندگی خود را وقف مردم می کرد و به معنای واقعی کلمه پشتیبان محرومان و مستعضفان بود.

وی افزود: وصیتنامه سیاسی و الهی امام(ره) چراغ راه انقلاب و منشور نظام است و ما بايد با عمل به وصایای امام راحل راه و مسیر انقلاب را ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امام مهربانی بر قلب‌ها حکومت می کرد، گفت: امام خمینی(ره) تاثیر به‌سزایی بر تاریخ جهان به ویژه مسلمانان گذاشت.

وی ادامه داد: امام راحل همواره بر تربیت نسل آینده ساز تاکید داشتند، چنانکه وقتی به ایشان گفتند شما یاوری ندارید امام(ره) فرمودند «سربازان من در گهواره ها هستند»، تاثیر همین رفتارهای امام(ره) بود که نوجوانان و جوانان بسیاری در راه انقلاب حتی از جان هم گذشتند.

شیرزادی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی برجسته در جهان و شخصیتی بی بدیل در تاریخ معاصر است، گفت: اگر امروز ما بر قله های عزت و قدرت در دنیا قرار داریم همه میراث به جا مانده از امام (ره) و هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دیگر بعد از ائمه و معصومین(ع) مانند امام خمینی(ره) سراغ نداریم»، تصریح کرد: نکته اصلی در پیرامون مکتب امام (ره) رابطه بین دین و دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایرابراز داشت: ایشان به اصل و حقیقت قرآنی با همه وجود تلاش و کار می کرد و این یکی از عامل‌های موفقیت امام (ره) بود.

وی با بیان اینکه احیای پرچم اسلام و سربلندي ایران و ایرانی از اهداف امام (ره) بود، خاطرنشان کرد: باید راه امام (ره) را بیاموزیم و مسیر ایشان را طی کنیم .

شیرزادی عنوان کرد: سیره امام(ره) ترویج اندیشه های متعالي و روشنگری و تبیین آرمان های رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) برای تمام عصرها و نسل‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار