خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان مطرح کرد
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان گفت: امام خمینی(ره) یک سرمایه بزرگ برای کشور است و جامعه امروز نیازمند این چهره ماندگار است بنابراین تبیین و تشریح ابعاد مختلف شخصیتی ایشان یک وظیفه است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۱۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد سال 42 از امام راحل به عنوان شخصیتی منحصر به‌فرد و دارای اندیشه های ناب در احیای اصول اصیل اسلام نام برد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: امام(ره) با احياي مجدد معنويت در جهان معاصر و لزوم سامان‌يابي زندگي سياسي و اجتماعي بر اساس نيازهاي واقعي انسان، هويت انساني را احيا کرد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: این افکار و انديشه ها و آرمان‌هاي وجودي امام(ره) سبب شد قلب‌ها و روح‌هاي بسياري مجذوب ایشان شوند.

وی جنبه عرفانی امام راحل را از ویژگی بارز این شخصیت بزرگ تاریخی برشمرد و بیان داشت: بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین شخصیت ها در جهان معاصر امام راحل است که جهت جدیدی را به حرکات انسان‌ها داد و تاثیر شگرفی بر روح و روان و افراد در دنیا گذاشت.

زنگنه تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک سرمایه بزرگ برای کشور است و جامعه امروز نیازمند این چهره ماندگار است بنابراین تبیین و تشریح ابعاد مختلف شخصیتی ایشان یک وظیفه است.

وی اظهار کرد : امام(ره) شخصیتی بی‌نظیر و صاحب نظر در حوزه‌های مختلف فقهی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده‌اند، بنابراین باید بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های اصولی شخصیت ایشان را به جامعه به ویژه نسل جوان بهتر معرفی کنیم.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت ایشان به جامعه به‌ویژه نسل جوان دانست و تصریح کرد: بسیاری ازجوانان و نوجوانان امروز جامعه اسلامی هیچ شناختی پیرامون ابعاد شخصیتی امام راحل ندارند و برخی در دام شبه‌پراکنی‌ها و فرافکنی‌های دشمن در شبکه‌های اجتماعی گرفتار شده است که ضروری است که در مقابله با این مورد تلاش کرد.

وی از اجرای 6 عنوان برنامه مختلف و متنوع در گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) با هدف تبیین ابعاد شخصیتی ایشان در بین بسیجیان حوزه خبر داد و اضافه کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه خوشنویسی، برپایی ایستگاه صلواتی و سرکشی از خانواده شهدا از جمله این برنامه ها است که در ایام سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد در پایگاه‌های این حوزه برگزار می‌شود.

زنگنه یادآور شد: بسیجیان این حوزه با شرکت درمراسم بزرگداشت امام راحل در حسینیه امام(ره) ضمن تجدید بیتی دوباره، ارادت قلبی خود را به امام عظیم الشان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات