خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر:

بارزترين ویژگی امام(ره) توکل و اخلاص در عمل بود

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر گفت: بارزترين ویژگی شخصیتی امام(ره) توکل و اخلاص در عمل همراه با قاطعيت در تصمیم گیری، استکبارستیزی در اوج عرفان و اخلاق و توجه خاص به مستعضفین عالم است.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۵۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
حجت الاسلام اسماعیل چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: بارزترين ویژگی شخصیتی امام(ره) توکل و اخلاص در عمل همراه با قاطعيت در تصمیم گیری، استکبارستیزی در اوج عرفان و اخلاق و توجه خاص به مستعضفین عالم است.

وی با بیان اینکه بهترین وسیله آشنایی نسل جوان مطالعه صحیفه امام راحل و عظیم الشان انقلاب است، افزود: صحیفه امام(ره) بیانگر تمام ابعاد شخصیتی امام(ره) در مواجهه با مسائل و اتفاقات در طول انقلاب است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: بر اساس فرموده خود حضرت امام(ره) هدف ایشان در مرحله اول اسلامی کردن ایران، مرحله دوم اسلامی کردن جهان و در گام سوم زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) است.

وی گفت: اهداف امام(ره) متعلق به همه کسانی است که دل در گرو اسلام و قرآن دارند، البته طرفداران اسلام ناب نه اسلام آمریکایی.

چراغی اظهار داشت: امروز جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان جایگاه بسیار مهم و کلیدی است به طوری که تمام تصمیم‌گیری‌های کشورهای غربی و آمریکایی و عربی با توجه به موقعیت ایران است و ایران مهره اصلی در مقابل نظام سلطه بین‌الملل و منطقه است که معادلات و نقشه های همه آنها را با رهبری و امامت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) نقش برآب می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به جهان صادر شده و برای اینکه این صادر شدن به نحو احسن انجام گیرد باید بسیار کار فرهنگی و اقتصادی درون زای بومی انجام گیرد، تا نشان دهیم انقلاب می تواند در عرصه های مختلف برای جوامع بشری برنامه داشته و آنها را به سمت تعالی سوق دهد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر افزود : ارتباط با کشورهای اسلامی و تقویت ارتباط، ارتباط گیری با کشورهای دنيا و آشنا کردن آنان با تمدن نوین اسلامی از راه های صدور انقلاب است.

وی با بیان اینکه اهداف امام راحل تا حدود زیادی محقق شده است، گفت : بقیه این اهداف نیز در حال تحقق است و شاهد این مدعا اتفاقاتی است که در کشورهای اطراف ما در حال وقوع است که در چندین کشور در حال جنگ نیابتی با آمریکا هستیم و این همان مقدمه نابودی استکبار جهانی است.

چراغی اظهار داشت : رمز پیروزی انقلاب در داخل کشور حفظ وحدت در جامعه و تبعیت از اوامر و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) است و در خارج از ایران نیز حمایت از گروه‌های انقلابی مثل حزب الله و سوریه و یمن و همه آزادیخواهان در هر گوشه از این جهان پهناور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات