خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد

نمایش 50 اثر برگزیده هنرمندان نهاوندی در نمایشگاه خوشنویسی

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از نمایش 50اثر برگزیده هنرمندان خوشنویس درنمایشگاه خوشنویسی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۲۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
نمایش 50اثر برگزیده هنرمندان درنمایشگاه خوشنویسی نهاوند
محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نهاوند اظهار داشت: این نمایشگاه 50 اثر برگزیده از 7 نفر از هنرمندان برجسته خوشنویس شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: آثار نمایش داده شده متعلق به هنرمندان شهرستان آقایان حسن فرهادی، صمد سوری، علی میرزایی، حسین سلگی، تیمور نجیبی، سیدبهاء الدین حسینی، محمدحسین جعفری و علی شهبازی و در چهار خط ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته‌نستعلیق برگرفته از آثار و دست نوشته های امام راحل است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از 13 خرداد ماه به مدت 10 روز در معرض دید علاقمندان و هنردوستان قرار گرفته است.

وی برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری، برپایی نمایشگاه‌های مختلف خوشنویسی در ایام مختلف سال و به‌ویژه مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری دوره‌های آموزشی خوشنویسی در رده‌های مختلف سنی و در سطوح مختلف خطاطی، برگزاری آیین گرامیداشت مفاخر هنری شهرستان را از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این اداره در سال جاری عنوان کرد.

مصباح عنوان کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم در رشد و توسعه این هنر در شهرستان گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۹ بعدازظهر آماده بازدید علاقه‌مندان و هنر دوستان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات