خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

شجاعت و استقامت و مبارزه با ظلم از ویژگی‌های بارز امام(ره)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان شجاعت و استقامت در برابر دشمن و مبارزه با ظلم ظالم را از ویژگی‌های بارز حضرت امام(ره) عنوان کرد و گفت: باید برای آشنایی نسل جوان و آینده کشور با این شخصیت بزرگ تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
حجت‌الاسلام حسن یارعبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم ارتحال امام(ره) در ماه مبارک رمضان قرار دارد و امکان حضور در مرقد برای شهرستان‌های دور نیست، بنابراین سپاه با کمک ادارات در سطح شهرستان ویژه برنامه «نذر روح الله» را در سطح عمومی برگزار می‌کند و دراین برنامه از مقام شامخ حضرت امام(ره) تجلیل خواهد شد.

وی افزود: پیام داخلی حضور مردم در مراسم ارتحال امام(ره) پیام وحدت وانسجام در بین مسئولین و مردم است و اینکه راه امام(ره) همچنان ادامه دارد و برای ادامه این راه ما همیشه پشت سر ولایت فقیه هستیم و لحظه ای از او جدا نخواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: پیام خارجی که این حضور دارد این است که ما همچنان بعد از گذشت سال‌ها از انقلاب بر همان آرمان‌ها ایستاده ایم و تا زمانی که استکبار هست مبارزه هم وجود دارد.

وی شجاعت و استقامت در برابر دشمن و مبارزه با ظلم ظالم را از ویژگی‌های بارز حضرت امام(ره) عنوان کرد و گفت: باید برای آشنایی نسل جوان و آینده کشور با این شخصیت بزرگ تلاش کنیم و اهداف و آرمانهای امام خمینی(ره) را برای آنها بازگو کنیم.

* حضور بابصیرت مردم در صحنه مهمترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی

یارعبادی تصریح کرد: هدف بزرگ امام مقدمه‌سازی ظهورامام زمان (عج) برای تشکیل حکومت عدل جهانی است.

وی با اشاره به جایگاه امروز ایران در منطقه گفت: امروز ایران در یک جایگاهی قرار دارد که دشمنان فهمیده اند که حضور آن تاثیرگذار است و هر کاری در منطقه انجام شود باید با حضور ایران باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی هستیم، افزود: پیامی که در بسیاری از کشورها علیه ظلم و فساد و دخالت آمریکا شکل می گیرد همان صدور انقلاب است.

وی ادامه داد: همین که مردم دنیا بیدار شده اند و در مسیرعدالت خواهی قرار گرفته اند کار بسیار بزرگی است و ادامه راه به مردم بستگی دارد که تا چه حد در این مسیر حرکت کنند.

یارعبادی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی علل و عوامل بسیاری داشته و دارد، عنوان کرد: مهمترین آنها حضور بابصیرت مردم در صحنه و هدایت و رهبری ولایت فقیه است که سکاندار این کشتی نجات است و مهم‌ترین چیزی که می‌تواند آن راحفظ کند درست عمل کردن مسئولین به وظیفه خود است و این مسئولین نظام هستند که باعمل انقلابی خود به این پیروزی و پایداری کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات