خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند:

امام خمینی(ره) دانشمندی پارسا و سیاست‌مدار و عارفی شجاع بود

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند گفت: امام خمینی(ره) یکی از نام آوران بزرگ عصر حاضر بودند، ایشان دانشمندی پارسا و خردمند، سیاست مدار و عارفی شجاع بودند.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

حبیب‌لله باشنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) یکی از نام آوران بزرگ عصر حاضر بودند، ایشان دانشمندی پارسا و خردمند، سیاست مدار و عارفی شجاع بودند .

وی افزود: امام خمینی(ره) شخصیتی جذاب و تاثیر گذار بودند که همه بزرگان کشورهای جهان تحت تاثیر شخصیت والای این بزرگمرد فرزانه هستند .

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: امام (ره) از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی از بزرگ‌ترین شخصیت های اسلامی به شمار می آمد .

وی گفت: آینده‌نگری و عاقبت‌اندیشی در امور از ویژگی‌های شخصیتی امام (ره) بود که همواره به آن توجه خاصی داشتند .

باشنا اظهار داشت: یکی از ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) آگاهی ایشان از وضع جهان و شرایط زمان بود و حرکت های سیاسی ‌و الحادی را که در جهان بر ضد اسلام در حال شکل گرفتن بود را هم به خوبی می شناختند و همه را مدّ نظر داشتند .

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) چنان با صلابت و استواری در مقابل متجاوزان نظام و انقلاب ایستادند که در هیچ کشوری چنین رهبری نیامده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات