خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

مبارزه با ظلم و پیاده کردن اسلام ناب محمدی از اهداف امام خمینی(ره)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: مبارزه با ظلم و ریشه کن کردن فساد در جامعه و پیاده کردن دستورات اسلام ناب محمدی از اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۰۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: به همین مناسبت مراسم ویژه سالگرد ایشان در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: راه اندازی هیئت عزا داری در سطح شهر، برگزاری مراسم سالگرد امام(ره) در حوزه‌ها و پایگاه‌ها وده‌ها برنامه دیگر از برنامه‌های اجرایی در این روز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: حضور با شکوه مردم در مراسم رحلت امام(ره) نشان دهنده این است که مردم ما هیچ ‌گاه امام خود را تنها نمی گذارند با وجود تفاوت در سلیقه ها در برابر دشمن خارجی متحد هستند.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های شاخص امام(ره) می‌توان به کار برای رضای خدواند، اخلاص در عمل، فروتنی، تواضع و گذشت اشاره کرد و افزود: باید با کار در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای و استفاده از سخنرانان دلسوز و متعهد برای آشنایی نسل جوان با این شخصیت بزرگ تلاش کرد.

قربانی تصریح کرد: مبارزه با ظلم و ریشه کن کردن فساد در جامعه و پیاده کردن دستورات اسلام ناب محمدی از اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای جهانیان الگو شده و تنها امید آنها به انقلاب اسلامی است، گفت: امروز در بیشتر کشورها جنبش‌ها موفق بوده اند و در حال مبارزه با حاکمان ظلم هستند و این نشان از صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه تا حدودی اهداف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی تحقق یافته است، اظهارداشت: با وجود این باز هم نیاز به تلاش و کوشش و پیگیری آرمان‌های امام است تا به صورت کامل تحقق یابد.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را متعهد بودن، ظلم ستیزی، همدلی و با هم بودن دانست و خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی و تقوای الهی می‌شود این انقلاب را حفظ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات