خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

هدف امام خمینی(ره) از انقلاب پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی بود

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی پیاده کردن اسلام ناب محمدی بود، گفت: این شخصیت بزرگ متعلق به دنیای اسلام بوده فقط به ایران اسلامی تعلق ندارد.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۰۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: برگزاری دستجات عزاداری توسط بسیجیان در سطح شهرها و حضور سخنرانان مجرب در مساجد و پرداختن به شخصیت امام(ره) و اهداف ایشان، فضاسازی رده‌های مختلف سپاه ناحیه همدان و... از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: حضور با شکوه مردم در مراسم رحلت امام نشان‌دهنده این است که مردم ما هنوز همان ملت سال 1357 انقلابی بوده و پای نظام و انقلاب خود هستند وهیچ گاه دست از انقلاب خود بر نمی‌دارند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی امام (ره) ابراز داشت: مبارزه با ظلم و کوتاه کردن دست ظالمان از سر ملت‌های مظلوم از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی امام(ره) بود.

وی با تأکید بر آشنایی نسل جوان با ابعاد شخصیتی امام (ره) عنوان کرد: باید نسل جوان را با آثار و مطالب ایشان کرد و این ایام فرصت خوبی است تا سخنرانان درباره ابعاد شخصیتی ایشان مطالب لازم را بازگو کنند.

برزگر با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی پیاده کردن اسلام ناب محمدی بود، عنوان کرد: این شخصیت بزرگ متعلق به دنیای اسلام بوده فقط به ایران اسلامی تعلق ندارد وهدف ایشان ترویج اسلام ناب محمدی در جهان بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز الگویی برای جهان اسلام شده است ونگاه جهان اسلام و حتی غیر اسلام و تمام امیدشان به انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز ملت‌های مظلوم منطقه چشمشان به انقلاب اسلامی است چرا که ندای مظلومان را فقط انقلاب ایران می شنود.

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پایداری آن اتحاد، همدلی، پیروی از ولایت ومهم‌تر از همه داشتن رهبری هوشمند و آگاه و بصیر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات